آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

عضو کميسيون امنيت ملي: موسوي مسير خود را از معاندين انقلاب جدا کند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اظهارات فرزند شاه مخلوع مبني بر حمايت از مير حسين موسوي، گفت: موسوي بايد مسير خود را از معاندين انقلاب جدا کند.
فرزند شاه مخلوع در گفت‌وگو با شکبه خبري سي. ان.ان ترک گفت که راه او با مسير موسوي و دوستانش که ازجمله افرادي بودند که پدرش را از تخت پايين آوردند، هم اکنون به يک تقاطع مشترک رسيده‌است و اگر مدافع يک دعوي مشترک با آنها باشد، به گذشته نگاه نخواهد کرد. 
"سيدعلي آقازاده" روز دوشنبه‌ گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايرنا، اظهار داشت: آرزوي دست نيافتني سلطنت‌طلبان و در راس آن خانوان منحوs پهلوي ضربه زدن به انقلاب اسلامي است و به همين خاطر سعي مي‌کنند در حوادثي که رخ مي‌دهد حضور و نقش فعالي داشته باشند. 
نماينده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: برخي اظهارات و اقدامات نيروهاي داخلي دشمنان انقلاب را در رسيدن به اهداف نامشروع آنان نزديک مي‌کند زيرا وقتي نظام جمهوري اسلامي مورد تهديد داخلي و خارجي قرار گيرد، دشمنان بيشترين نفع را از اين وضعيت مي‌برند. 
آقازاده تاکيد کرد: جرياني که امروز حاميان موسوي دنبال مي‌کنند فرصتي را براي تحقق آرزوهاي دشمنان انقلاب فراهم مي‌کند. 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت:‌حرکت‌هاي آشوب طلبانه و نيز اقداماتي که حاميان موسوي ترتيب مي‌دهند به نظام ضربه مي‌زند و به همين خاطر مورد حمايت سلطنت طلبان و دشمنان قرار گرفته است. 
آقازاده تاکيد کرد: اگر اين جريان‌ها به حرکت غيرمسوولانه خود ادامه دهند يعني با جريان‌هاي معاند و ضد نظام همسو شده‌اند. 
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: البته خود موسوي مي‌داند که در مسير دام معاندان نظام قرار گرفته است و به همين خاطر بايد مسووليت کارها و اعمال خود را به عهده گيرد. 
آقازاده از موسوي خواست که به توصيه‌ها و تاکيدات رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد و هشدارهايي که آنان در خصوص ادامه اين روند داده‌اند توجه کرده و مسير خود را از ضد انقلاب جدا کند. 

۱ نظر:

  1. محمد رضا شاه چه عرضه ای داشت که پسرش داشته باشه حالا واسه ما شیر شده مردم ایران دیکتاتور انحصار طلب نمی خوان فرقی نمی کنه اسمش چی باشه یا رو سرش تاج باشه یا عمامه

    پاسخحذف

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار