آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

مرتضي طلايي:اسکناسهايي که شعار ضدانقلاب برآنها نوشته شده ابطال شوند

رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران گفت:بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام نمايد که عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که برروي آنها شعارها و پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند و اين اسکناسها ابطال شده و از چرخه پولي کشور حذف شوند.
مرتضي طلايي در واکنش به برخي اقدامات مذبوحانه ضدانقلاب ، نظير شعارنويسي برروي ديوار و اسکناس که تحت تاثير و القاي شبکه هاي سلطنت طلب ماهواره اي مشاهده مي شود به خبرنگار ايرنا گفت:اين اقدامات منافقانه تاثير خاصي در عزم و اراده مردم فهيم کشور ندارد و صرفا حرکتي بي هدف تلقي مي شود.
رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران ادامه داد:شايسته است عموم مردم و نهادهاي مسئول با موضوعاتي از اين دست آگاهانه برخورد کرده و اجازه ندهند عده اي قليل با تکرار اينگونه رفتارها و بزرگ نمايي از اين دست اقدامات در رسانه هاي زنجيره اي شان دست به جوسازي عليه نظام اسلامي و مردم ايران عزيز نمايند.
مرتضي طلايي ادامه داد: عموم مردم مومن و خداجوي انتظار دارند با توجه به شيوع کورکورانه اينگونه حرکات دستگاههاي ذيربط اقداماتي را در اين خصوص انجام دهند.
وي افزود:براين اساس يکي از پيشنهادات قابل طرح در اين خصوص آن است که بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام نمايد که عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که برروي آنها پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايندواين اسکناسها عملا از چرخه پولي کشور حذف شود.
رييس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان تاکيد کرد:ادامه دادعناصر ضد انقلاب با انجام چنين حرکاتي سعي در مانور تبليغاتي و قدرت نمايي دارند که به فضل خداي تعالي و هوشياري مردم و مسئولين کما في السابق ناکام خواهند ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار