آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

اعتصاب غذا و تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران


اعتصاب غذا و تجمع اعتراضی دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران خبرنامه امیرکبیر: دانشجویان پردیس ابوریحان دانشگاه تهران عصر دیروز، شنبه، در اعتراض به وضعیت بد خوابگاه وکاهش زمان استفاده از سایت خوابگاه و نیز کیفیت پایین غذا، دست به اعتصاب غذا و تحصن زدند.
این اعتراض به دلیل عدم حضور رضائیان رئیس بی کفایت پردیس ابوریحان دانشگاه تهران، در جمع دانشجویان تا پاسی از شب
ادامه داشت. در این تحصن اعتراضی دانشجویان با کنار هم گذاشتن ظرف های غذا به طول دویست متر از سلف تا وسط پردیس
اعتراض خود را نشان دادند. هم چنین در ادامه دانشجویان با خواندن سرود یار دبستانی و سر دادن شعارهای مرگ بردیکتاتور و الله اکبر و همچنین دانشجوی زندانی آزاد باید گردد خواهان آزادی دو دانشجوی دانشگاه تهران احمد احمدیان و عزت تربتی، که از دانشجویان پردیس ابوریحان هستند، شدند.

گفتنی است در حین تجمع اعتراضی دانشجویان، نیروی های امنیتی در پشت درب اصلی محل تجمع دانشجویان حضور داشته و از حضور مردم در پشت درب ممانعت می کردند. در پایان اعلام شد که دانشجویان تا اخذ تمام مطالبات خود به این اعتراضات ادامه خواهند
داد.
لازم به ذکر است که عزت تربتی و احمد احمدیان دو دانشجوی عضو تشکل دموکراسی خواه دانشگاه تهران و نیز اعضای دفتر تحکیم وحدت، در پی یورش نیروهای امنیتی به جلسه دفتر تحکیم وحدت در پارک جمشیدیه، بهمراه ا6 دانشجوی دیگر بازداشت شدند اماعلیرغم آزادی دانشجویان دیگر، این دو به بند 209 اوین منتقل شدند و تا کنون از وضعیت آنها اطلاعی در دست نمی باشد. هم چنین عزت تربتی دانشجوی پردیس ابوریحان پیش تر نیز در جریان یورش وحشیانه نیروهای لباس شخصی و انصار حزب الله به کوی دانشگاه تهران در امگاه 25 خرداد بازداشت شده بود و پس از نزدیک به دو ماه ازاد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار