آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۱۹, یکشنبه

برخورد زننده ماموران فرودگاه استانبول با مسافران ایرانی

سایت جوان فردا در تهران: برخورد زننده ماموران امنیتی و گمرک فرودگاه استانبول با مسافران ایرانی پرواز استانبول – تهران متعلق به شرکت «ترکیش ایر» موجب درگیری لفظی مسافران با ماموران شد.
در پرواز شب گذشته از مقصد استانبول به تهران، ماموران گمرک این فرودگاه مسافران ایرانی پرواز ١٢٧٤ را در گیت اداره گمرک نگه داشته واقدام به بازرسی بدنی غیرمتعارف کردند که نحوه برخورد ماموران ترک با مسافران ایرانی تعجب دیگرمسافران را نیز بر انگیخت.
در بازرسی بدنی انجام شده، مسافران زن پرواز به شکل بسیار وقیحانه مورد بازرسی قرار گرفتند.همین امر موجب شد تا همراهان آن ها به شدت اعتراض کرده و درگیری لفظی شدیدی بین ماموران و مسافران به وجود آید. نکته جالب این که دو تن از ماموران این گیت زن بودند که در هنگام بازرسی بدنی مسافران زن ایرانی تنها نظاره گر بودند و ماموران مرد اقدام به این کار می کردند.
ماموران ترک با تحقیر ایرانی ها آن ها را وادار به در آوردن کفش های خود در سالن پرواز کردند وبه طور دائم مسافران مرد ایرانی را تهدید می کردند.
یک مسافر این پرواز گفت: ماموران مرد به طور بسیار تحقیر آمیزی دست در گردن زن ها انداخته و گردن بندهای آنان را به بهانه این که نباید طلا از کشور خارج شود، ضبط می کردند.نحوه بازرسی بدنی ترک ها به گونه ای بود که بسیاری از زن های ایرانی پس از بازرسی به شدت اشک می ریختند.این پرواز نیز پس از تحقیر مسافران ایرانی با تاخیری نیم ساعته فرودگاه استانبول را ترک کرد.
گفتنی است طی چند ماه گذشته این نوع برخوردها از سوی ترک ها به شدت افزایش یافته و در حال عادی شدن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار