آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

مطهري در جمع خبرنگاران: مرگ پزشك كهريزك بايد از سوي كميته پيگيري شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده مردم تهران در جمع خبرنگاران در مورد اعلام احكام مقصران كهريزك و تاثير آن در ايجاد آرامش در جامعه گفت: پرداختن به اين موضوع و اعلام نتيجه دادگاه‌ها طبعا در قانع شدن مردم موثر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي مطهري در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درمورد مرگ مشكوك پزشك كهريزك و اينكه مجلس در اين زمينه چه اقدامي خواهد كرد، گفت: مسائل مربوط به كهريزك، كوي دانشگاه و مجتمع سبحان از سوي كميته‌اي كه مسوول پيگيري آن هستند بررسي مي‌شود و بايد اين مساله را نيز پيگيري كنند، البته بهتر است درمورد جزييات، خبرنگاران از اعضاي كميته سوال كنند.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا گزارش كميته بررسي كننده بازداشتگاه‌ها گزارش خود را به مجلس نداده است؟ اظهار كرد: گزارش تقريبا آماده است، اما راجع به اينكه چه زماني قرائت شود در حال تصميم‌گيري هستند.
مطهري همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه چقدر برخورد با مقصران كهريزك سبب ايجاد آرامش در جامعه مي‌شود، گفت: آن طوري كه مسوول مربوطه صحبت كرده است گفتند كه اين پرونده در مرحله نهايي است، البته پرداختن به اين موضوع و اعلام نتيجه‌ دادگاه‌ها طبعا در قانع شدن مردم موثر خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار