آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

برنج‌های وارداتی از هند را خود هندی‌ها هم مصرف نمی‌كنند

روزنامه آفتاب یزد: نماينده شهرستان رشت در مجلس تاكيـــــد كـــــرد: وزارت بازرگانـــــي همچون واسطــــــه‌گــــر و دلالان بـــــازار برنـــــج عمل مي‌كنـــــــد.
جبـــــــار كوچكــــي‌نژاد در گفتگـــــو با ايسنا، در خصوص آلوده‌بودن برنج‌هاي توليد داخل به آرسنيك، ابراز عقيده كرد: متاسفانه وزارت بازرگاني به‌‌‌‌ دليل انبوه واردات برنج خارجي كه به مواد ناخالص همچون آرسنيك آلوده است، با مطرح كردن آلودگي برنج هاي توليد داخلي، قصد آسيب رساندن به بازار خريد و فروش و مصرف برنج هاي ايراني را دارد. وي افزود: متاسفم كه اعلام كنم جمعي از همكاران در اين طرح غيرمسئولانه شركت  دارند و به دور از نظرات كارشناسانه، به بازار خريد و فروش و مصرف برنج داخلي خدشه وارد مي كنند.
نماينده رشت در مجلس اضافه كرد: برنج‌هاي وارداتي از جمله برنج‌هاي وارد‌‌‌‌شده از كشور هند كه با وجود جمعيت بالاي اين كشور، حتي مورد استفاده مردم آن نيز قرار نمي‌گيرد، براساس تحقيقات مركز استاندارد و طي مراحل آزمايشگاهي دچار آلودگي است، در صورتي‌ كه برنج هاي توليد داخل كشور، با پشت سرنهادن همه مراحل مربوطه، از هرگونه آلودگي عاري هستند.
وي گفت: برنج‌هاي شمال كشور از جمله مرغوب‌ترين برنج‌هاي مورد مصرف در تمام  دنيا هستند و در هيچ جاي دنيا نمي‌توان برنج‌هايي به خوش پختي و خوش عطري اين محصول ارزشمند پيدا كرد.
كوچكي‌زاده با  ابراز‌‌‌‌تاسف از سكوت وزارت جهاد كشاورزي در اين زمينه گفت: از صدا و سيما و رسانه‌ها هم انتظار مي‌رود كه از انعكاس نظرات غيركارشناسانه مسئولان در خصوص اين محصول ‌خودداري كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار