آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

مرعشی: چرا از ظرفیت هاشمی برای حل بحران استفاده نمی شود؟


تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز( جرس ) : حسین مرعشی در یادداشتی که سایت نواندیش آن را منتشر کرده دیدگاه خود را برای حل مشکلات کشور بیان کرده است . وی معتقد است که هاشمی رفسنجانی قادر به حل بحران است.
در بخشی از یادداشت وی آمده است:. "آیت الله هاشمی رفسنجانی را همه به خوبی می شناسند، چرا که ایشان از یاران امام(ره) بوده اند که با انقلاب پیوند ناگسستنی و عمیقی دارند. از این رو می توان گفت اگر در شرایط فعلی ایشان صحبتی می کنند، به طور قطع صحبتی بی حکمت نبوده است. از سوی دیگر کسانی که ایشان را از نزدیک و به خوبی می شناسند، بر این مساله واقفند که ایشان همیشه در راستای نظام و اهداف و اندیشه های امام خمینی(ره) صحبت و حرکت کرده اند و در جهت تلطیف فضای عمومی کشور و از بین رفتن کدورت ها کوشا بوده اند. ایشان در صحبت های اخیر خود با رعایت چارچوب های خاص و ظرافت بسیار به نکاتی اشاره داشتند که بهتر است، بیش از گذشته به آنها توجه شود."
در ادامه آمده است : مثلاً این نکته که آقای هاشمی به آن اشاره داشتند که باید فضای نقد به وجود آید و با نقدها برخوردی مناسب صورت گیرد از نکات ظریف و قابل توجه است. چون آقای هاشمی همیشه فردی متعهد به نظام جمهوری اسلامی بوده است صحبت های ایشان همیشه در جهت بهبود اوضاع و در جهت پیشبرد امور در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است بنابراین با توجه به این مساله باید توجه داشت که مورد توجه قرار دادن توصیه ها و صحبت های بزرگان و دلسوزانی همچون آقای هاشمی می تواند مسائل و اختلافات موجود در کشور را از بین ببرد.
وی همچنین آورده است که نباید فراموش کرد که جهل، دشمن اصلی کشور ماست. مساله دیگری هم که در رابطه با آقای هاشمی و صحبت های ایشان باید در نظر گرفت این است که ایشان در گذشته راهکارهایی را ارائه کردند که بارها و بارها چه در مطبوعات و چه در سایر رسانه ها به آن پرداخته شد اما متاسفانه آن طور که انتظار می رفت، رعایت نشد. یکی از صحبت های اخیر هم که امام جمعه مشهد در رابطه با آقای هاشمی بیان داشته اند در این راستا بوده است که ایشان سنگ زیرین انقلاب اند و از انقلاب جدایی ناپذیر هستند. به عقیده من این مساله کاملاً درست است اما اگر دیگران به این مساله به این اندازه واقفند چرا از ظرفیت، توانایی و دانش های سیاسی ایشان استفاده نمی شود که اگر استفاده می شد هرگز شاهد برخی موارد نبودیم. اگر معتقدیم ایشان سنگ زیرین انقلاب است، چرا اجازه هتاکی به ایشان را به برخی می دهیم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار