آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

شجونی : باید نواب صفوی باشد تا کرکره اینها را پایین بکشد


تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در جلسه هفتگی انصار حزب الله تهران ، انتقادات تندی را علیه برخی چهره های سیاسی حامی اصلاح طلبان و خط امام (ره ) مطرح کرد .
به گزارش عصر ایران ، این روحانی حامی دولت در نشست هفتگی انصار حزب الله که گزارش آن در هفته نامه " یا لثارات " منتشر شده است ، گفت : " بنده معتقدم که مرد میدان هستیم ؛ چون رهبر من شهید نواب صفوی است . ما در ممالک امروز نواب صفوی نداریم . باید نواب صفوی باشد تا کرکره اینها را پایین بکشد . قوه قضاییه ما آن طور که باید باشد نیست . به شما صریح عرض می کنم همان طور که در آن جنگ احزاب پیامبر (ص) و در جنگ جمل علی (ع) پیروز شد در جنگ احزاب و جمل ما به یاری خدا ، سید علی پیروز است ".

شجونی در ادامه در شرح جنگ احزاب زمان حاضر گفت : " چند حزبی که چشم دیدن یکدیگر را ندارند برای یک دشمن مشترک متحد می شوند و وارد گود می شوند ؛ مثلا کارگزاران ، مجمع روحانیون ، حزب مشارکت ، سازمان مجاهدین انقلاب و... اینها چشم دیدن همدیگر را ندارند ، اما برای کوبیدن نظام فعلا با هم خوب هستند ".

شجونی در ادامه با ذکر مثالی از قاطعیت شهید نواب صفوی ، گفت : " آقایان این نظام را نمی توان جز با قاطعیت نگه داشت . اینکه قوه قضاییه بعد از شش ماه بگوید من صدای شما را شنیدم باید به او گفت : خسته نباشید . شش ماه حقوقت حرام است . تو بعد از شش ماه تازه صدای ما را شنیدی ؟!

به خدا گاهی یاد شهید نواب صفوی می افتم ، از بی عملی و سستی برخی متعجب می شوم . آن زمان اگر یک روزنامه دری وری می نوشت ، فردای آن روز شهید نواب صفوی با هفت ، هشت نفر از یاران کلاه پوستی و انسان های پاک و خالص خود می رفت و کرکره روزنامه را پایین می کشید .
نواب صفوی زمانی در نجف مشاهده کرد شخصی به نام " حاج علی شلاش " در بازار نجف طومار جمع آوری می کند تا جنازه رضا خان را که برای طواف به نجف آورده بودند در آنجا دفن کنند ! نواب صفوی در صحن امیر المومنین (ع) شلاش را گیر آورد و یک کتک مفصلی به او زد و طومارش را پاره کرد و به دور انداخت و از این کار جلوگیری کرد ".

شجونی در ادامه ، گفت : " می خواهم بگویم شهید نواب صفوی ، مظفر علی ذوالقدر ، محمد واحدی و خلیل طهماسبی مرد میدان بودند ، ولی بعضی ها حاضرند شهید فروشی و امام فروشی هم بکنند . همانهایی که در جماران جمع شدند و خانه های خوب به نامشان مصادره شده است .

اگر بنده بیست و پنج بار به زندان رفتم و بیست و پنج هزار تومان هم گیرم نیامده آنها خودشان را منتسب به امام می دانند و بخور بخور هم دارند و برخلاف فرمایش های امام شهید فروشی هم می کنند ".
اظهارات شجونی درباب نیاز امروز جامعه ایران به افرادی مانند شهید نواب ،که رأساً وارد برخورد با مسائلی که خلاف می دانند شوند ، در حالی است که رهبر جمهوری اسلامی صراحتاً هر گونه حرکت خودسرانه را منع کرده و اقداماتی در جهت برخورد با کجی ها توسط عناصر خارج از قوای قانونی را مربوط به حکومت های غیراسلامی دانسته اند ولی اکنون که نظام جمهوری اسلامی برقرار است ، هر گونه برخوردی باید توسط نهادهای قانونی نظام و نه افراد ، صورت گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار