آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

طنز:وصیت نامه اشتراکی اساتید برای جلوگیری از مرده دزدی شدن


چهارشنبه, ۳۰م دی, ۱۳۸۸
کلمه:سایت آینده در ستون طنز خود نوشته است:اتحادیه اساتید دانشگاه های ایران خبر از تهیه و تنظیم پیش‌نویس وصیت‌نامه مشترک میان تمامی اساتید عضو این اتحادیه داد.
سخنگوی اتحادیه اساتید دانشگاه های ایران به خبرنگار ما اعلام کرد در پی تصاحب استاد شهید علی‌محمدی پس از درگذشت وی توسط مخالفان آن مرحوم، این اتحادیه پیش نویس وصیت‌نامه مشترکی را آماده کرده است.
دکتر مسعود علی‌محمدی یکی از اساتید برجسته فیزیک دانشگاهی ایران و حامی میرحسین موسوی بود که پس از به شهادت رسیدن توسط بمب، از سوی دولت و رسانه‌های حکومتی به عنوان یکی از حامیان دولت به سرقت رفت.
به گفته سخنگوی این اتحادیه پس از این اقدام که با خشونت نیز همراه بود و از شدت تابلو بودن منجر به آن شد که برای نخستین بار در طول تاریخ بشریت انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی یک دانشکده بر علیه مرده‌دزدی و اهانت به شرکت‌کنندگان در مراسم بیانیه مشترک صادر کنند؛ آن دسته از اساتید دانشگاه‌های ایران که به طرفداری از دولت و شخص احمدی‌نژاد به هیچ وجه افتخار نمی‌کنند، مصمم شدند تا با تنظیم وصیت‌نامه‌های مشترک از دزدیده شدن و مصادره شدن خودشان پس از مرگ جلوگیری کنند.
بنابراین گزارش، وصیت‌نامه های مذکور تک برگی بوده و فقط چند جای خالی برای تعیین مشخصات دارند که پیش نویس آنها به شرح زیر است و پس از تایید توسط هیات امنای اتحادیه اساتید مذکور (اگر تا آن موقع شربت شهادت را در حلقومشان خالی نکنند) به طور رسمی منتشر خواهدشد و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت:
به نام خدا
وصیت‌نامه
بدین‌وسیله اینجانب …………… استاد رشته فیزیک/شیمی/زیست شناسی/…/……….. در دانشکده علوم/ فنی/ اقتصاد/…/…………. که در تاریخ ………… با انفجار بمب/شلیک گلوله/ سقوط داربست/ خفت شدن طناب دار/ شیرجه در اسید سولفوریک/…/…………….. شربت شیرین شهادت را نوشیدم اعلام می دارم که:
۱- اینجانب به هیچ وجه دانشمند هسته‌ای نبوده و نیستم.
۲- بنده به تمام مقدسات قسم می‌خورم که طرفدار آقای احمدی‌نژاد نبودم.
۳- اینجانب خبرگزاری‌های دولتی و بخصوص کفاربوس (کیهان.فارس.ایرنا.رجانیوز.بیست و سی) را به تمام مقدسات قسم می‌دهم که از بنده “دانشمند متعهد” نسازند چون اگر آنها بگویند ماست سفید است، برخی از مردم مطمئن می شوند ماست سیاه است.
۴- من هیچ نسبتی با آقای جواد لاریجانی، آقای حداد عادل، آقای دانشجو و امثال اینها ندارم و خواهش می‌کنم برای شرکت در تشییع جناره من به خودشان و سایرین زحمت ندهند.
۵- این حقیر به تمام برادران نظامی و انتظامی اعم از لباس شخصی و لباس رسمی چه شوکر و گاز فلفل داشته باشند و چه نداشته باشند، التماس می‌کنم از شرکت در تشییع جنازه اینجانب خودداری نموده و کار گریه انداختن مشایعت کنندگان را به مداحان و روضه‌خوانان بسپارند.
امیدوارم با درنظر گرفتن موارد فوق از لرزیدن پیکر اینجانب در تابوت و گور جلوگیری به عمل آید، البته اگر چیزی از پیکر اینجانب باقی مانده باشد.
امضا و اثر بیست انگشت دست و پای صاحب وصیت‌نامه
امضای شاهد اول امضای شاهد دوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار