آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

لس آنجلس تایمز: هيچ چيز نمىتواند این مردم را متوقف كند


چهارشنبه، 30 دی ماه 1388

ايران پرس نيوز : روزنامه لس آنجلس تايمز با درج مطلبى با عنوان "بادهاى سياسى ايران در حال تغييرند" به ريزش نيروهاى رژيم به ويژه ديپلماتها و كاركنان دولت اشاره كرده و از قول يکی از آنها نوشته است، زمان "عدالت و آزادى" در حال فرارسيدن است.

لس آنجلس تایمز نوشت، اين اظهارنظر غيرعادى و استثنايى از يک خدمتگذار وفادار به رژيم تهران است و مقياس زمانى او "چند ماه آينده" است.
این روزنامه نوشت، رژيم تهران روى مقامات دولتى، بيشترين سرمايه گذارى را كرده، ولى آنها الزاما معتقدين واقعى به رژيم نيستند. وفادارى آنها احتمالا تا جائى خواهد بود كه چک هاى ماهيانه به دستشان برسد و براى خريد اتوموبیل، تلويزيون پلاسما و زيارت به دمشق و مكه، سوبسيد دريافت كنند.

لس آنجلس تايمز در اين مقاله همچنین به تظاهرات ضد حكومتى روز عاشورا اشاره كرده و می نویسد، آخرين يكشنبه سال 2009 اولين باری بود كه تظاهركنندگان به مقابله با نيروهاى سرکوبگر پلیس پرداختند.

این روزنامه به نقل از شاهدان از تهران مى نويسد، در تظاهرات عاشورا، به سادگى مى شد اندوه، گناه و ترس را در چهره نیروهای پلیس كه در خيابانها بودند، دید.
لس آنجلس تايمز نوشت، از تظاهرات عاشورا تا کنون جنبش با سرعت به راه خود ادامه داده است. اين مردم، نترس، شجاع و شگفت انگيزند و هيچ چيز نمى تواند آنها را متوقف كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار