آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

ادعای جدید نیروی انتظامی در شناسایی تجمع کنندگان روز عاشورا


چهارشنبه, ۳۰م دی, ۱۳۸۸
کلمه:پایگاه اطلاع رسانی پلیس در حالی خبر بازداشت ۴۰ نفر را منتشر می کند که خبرهایی مبنی بر منتشر کردن عکس های این افراد در نشریه امین جامعه که متعلق به نیروی انتظامی است و پخش آن در میان مردم در مساجد و برگزاری مسابقه ای برای شناسایی این افراد، پیش ازین به گوش رسید.
پس از آنکه دو روز پیش سردار رجب زاده، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی تک تک افرادی که در حوادث روز عاشورا حضور داشتند خبر داد، امروز یک مقام آگاه خبر داده است که بیش از ۴۰ نفر از تجمع‌کنندگان روز عاشورا با همکاری مردم شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایلنا پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: به‌دنبال انتشار تصاویر آشوبگران روز عاشورای حسینی در پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس و ویژه‌نامه نشریه امین جامعه، بیش از ۴۰ نفر از عناصر فتنه‌گر با همکاری مردم شریف و بیدار ایران اسلامی شناسایی و دستگیر شدند. متهمان برای سیر مراحل تحقیق و بازجویی در اختیار نیروی انتظامی قرار دارند.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس در حالی این خبر را منتشر می کند که خبرهایی مبنی بر منتشر کردن عکس های این افراد در نشریه امین جامعه که متعلق به نیروی انتظامی است و پخش آن در میان مردم در مساجد برگزاری مسابقه ای برای شناسایی این افراد، به گوش می رسد.
پس از آنکه پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از ارسال پرونده ۱۶ متهم حوادث عاشوا به دادگاه خبر داد و هرچند اینطور به نظر می رسید که باید دیگر منتظر بسته شدن پرونده اظهار نظرهای پلیس در مورد تجمعات عاشورا باشیم، اما همچنان مسئولان نیروی انتظامی در این مورد خبرهای جدیدی می دهند. درجدیدترین اظهارنظر در این مورد سردار رجب‌زاده، فرمانده انتظامی تهران بزرگ که نیروی انتظامی از زخمی شدنش در حوادث روز عاشورا خبر داده بودند، با تاکید بر این که تمام افرادی که در اغتشاشات روز عاشورا شرکت کردند، از سوی پلیس دستگیر خواهند شد، از انتشار تصاویر یک سری دیگر از افرادی که در این اغتشاشات شرکت کرده بودند در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. سردار رجب زاده درحالی این سخنان را به زبان می آورد که چند روز پیش هم سردار احمدی مقدم از «چک کردن» تمامی ایمیل ها و پیام های کوتاه خبر داد.
آگاهان مسایل امنیتی معتقدند این اخبار صرفا در جهت ترساندن مردم برای شرکت در مراسم بعدی منتشر می شود ودر شهری به پهنای تهران با جمعیتی بالغ بر دوازده میلیون چنین چیزی ممکن نیست. هر چه میزان انتشار این اخبار بیشتر باشد ناشی از سردرگمی ماموران انتظامی است که تلاش دارند برای کنترل بیشتر از ابزارهای روانی ارعاب استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار