آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

"رزمی کاران نمایشگاه پلیس با هم محرم بوده اند"

خبر 1 خبر 2

پلیس تهران امروز اعلام کرد، نمایشگاه پلیس در فرهنگسرای ولاء به کار خود ادامه می دهد اما اجرای حرکات نمایشی رزمی در آن متوقف شده است.

در پی بروز واکنش های مختلف درباره نمایش حرکات رزمی مردان و زنان در مراسم افتتاح نمایشگاه پلیس در فرهنگسرای ولاء شهر ری و صدور دستور توقف برپایی این نمایشگاه از سوی فرمانده نیروی انتظامی ایران،پلیس تهران امروز اعلام کرد این نمایشگاه به کار خود ادامه می دهد.

روزنامه آفتاب یزد امروز به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس تهران گزارش داده است، زنان و مردهایی که در این مراسم شرکت کرده بودند به یکدیگر محرم بوده و از اعضای بسیج بوده اند اما از اجرای برنامه توسط آنها جلوگیری شده است.

این در حالیست که به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی تهران روز گذشته اعلام کرده بود، اجرای این حرکات رزمی که واکنش های زیادی را برانگیخته بین دو خواهر و برادر انجام شده و این موضوع در ابتدای برنامه اعلام شده بوده است.

از سوی دیگر نیز به گزارش ایرنا، خبرگزاری دولتی ایران اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته دستور" تنبیه افراد خاطی" را صادر کرده بوده است.

در یکی از نمایشگاههای پلیس که مناسبت هفته نیروی انتظامی در تهران برگزار می شود، چند زن و مرد با لباس نیروی انتظامی به اجرای حرکات نمایشی رزمی پرداخته بودند.

این موضوع واکنش های زیادی را برانگیخت به طوریکه آقای احمدی مقدم، دستوری در این باره صادر کرده و در آن این مبارزات ورزشی را "صحنه های زشت"خوانده و تاکید کرده" در برنامه ها و تدابیر ابلاغی نیروی انتظامی، زنان پلیس از درگیری فیزیکی با مردان منع شده اند."

در این دستور همچنین آمده که از ادامه کار نمایشگاه جلوگیری و افراد "متخلف و خاطی تنبیه و نتیجه گزارش شود."

روزنامه آفتاب یزد نیز امروز خبر داد مرکز اطلاع رسانی پلیس موضوع تعطیلی نمایشگاه را منتفی دانسته و گفته تنها، حرکات نمایشی این افراد که با هم محرم بوده اند حذف شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار