آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

اختصاصي از فرداي ايران : دوستان بسياري دارند به راهپيمايي مي روند ! پس به بعضي نكات دقت كنيد !

بر اساس گزارشهاي دريافتي ميدانهاي هفت تير ، ولي عصر شاهد حضور مامورهاي بسيار زيادي است كه در مقايسه با روزهاي قبل تعداد آنها به مراتب بيشتر است .

پس توجه داشته باشيد كه به جاي تجمع در اين ميادين از ميدانهاي شهرك غرب ، سعادت آباد ، تجريش ، رسالت استفاده كنيد . به خيال اين جلادان شما به ميدانهاي هفت تير و ولي عصر يا انقلاب مي رويد . پس سريعا با تغيير مسير خود و رفتن به نواحي ديگر شهر دست آنها را در پوست گردو مي گذاريم . هم اكنون با اطلاع رساني سريع به ساير دوستان و همراهانتان مكانهاي تجمع را تغيير دهيد و تا مي توانيد از مراكز شهر يعني خيابانهاي كريمخان و آزادي و بلوار كشاورز و انقلاب دور شويد .


به هيچ وجه تا مادامي كه از نظر جمعيتي به بيش از ده ها هزار نفر نرسيديم از دادن شعار پرهيز كنيد . همين حضور حداكثري در خيابان بدون كوچك ترين برخورد و درگيري هم بردن ماست . پس بي جهت جان خود و ديگران را در صورت كم بودن جمعيت در خطر نياندازيد !


تا جايي كه مي توانيد از درگيري پرهيز كنيد و از افتادن در دامهاي ماموران بر حذر باشيد . به هيچ وجه به سمت كوچه ها كم عرض و كوچك نرويد . مگر اين كه اطمينان داشته باشيد كه از سوي ديگر بسته نيست و ماموران در آنجا كمين نكرده اند .


حتما در گروه هاي چند نفري حركت كنيد و از جدا شدن از جمعيت بپرهيزيد !

خدا پشت و پناه مردم سبز !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار