آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

ترسي كه در جان كودتا اقتاده - ارسال اس ام اس به بسيجيان براي راهپيمايي سبز امروز

در پي اعلام گروه ها و سايت هاي جنبش سبز در بزرگداشت كشته شدگان روز عاشورا و همچنين پاسخ دندان شكن به ياوه سرايي هاي اراذل و اوباش و مزدوران حكومت در تظاهرات چهارشنبه نهم دي ماه قرار است تظاهراتي در سراسر تهران و شهرهاي اصفهان و شيراز و مشهد برگزار شود كه از هم اينك بر اساس خبرهاي دريافتي از منابع و اطلاعاتي كه در سايتهاي جنبش سبز آمده از صبح امروز در ميادين اصلي شهر تهران نيرويهاي انتظامي مستقر هستند .
همچنين گزارشهايي از اعزام ماشينهاي زرهي ضد شورش براي سركوب مردم از سمت كرج و جاده آبعلي به سمت تهران در حركتند .

اما چيزي كه بيش از همه جالب و خنده دار به نظر مي رسد اين است كه هم اكنون ستاد كودتا بار ارسال پيامكي زير به بسيجيان ثابت مي كند كه ترس لرزه به جانشان انداخته است . متن اين اس ان اس بدين شهر است :

اس ام اس هشدار به بسيجيان : به هوش باشيد . امروز جريان نفاق بار ديگر قصد تهاجك به مقدسات را دارد . نگذاريد بي حرمتي آنها به مقدساتمان ادامه يابد !



چيزي كه جالب است و من هنوز سعي در فهميدن آن دارم اين است كه منظور از مقدساتشان چيست ؟؟؟ آيا منظور همان ولايت وقيح خودخوانده آقاي خامنه اي است ؟ اي بابا اين رو كه الآن ماه ها است مثل شخصيت پليدتتون مورد هتك حرمت قرار داديم و باز هم ايشان را با الفاظ زيبا تر در كوي و برزن و روي ديوارها و پشت بام و هر كجايي كه بشود مورد لطف قرار مي دهيم . پس زياد خود را خسته نكنيد با اجازه دادن يا ندادن شما چيزي عوض نمي شود آقايان اراذل بسيج !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار