آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

چه كسی به شایعه دستگیری موسوی و كروبی دامن می‌زند؟

تاريخ انتشار: 10 دی 1388

آينده : در حالی‌كه رهبر انقلاب در نظر صریحی با دستگیری میرحسین موسوی، مهدی كروبی و سید محمد خاتمی مخالفت كرده‌اند، برخی افراطیون با دامن‌زدن به این شایعه، كماكان به ارائه خدمات رایگان به معترضین و رسانه‌های بیگانه مشغولند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، طی شش ماه گذشته تعدادی از مسئولان سیاسی و اجرایی و همچنین برخی نهادهای امنیتی و نظامی، بارها پیشنهاد دستگیری سران معترضین را مطرح كرده‌اند كه این پیشنهاد هربار با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شده است.

آخرین باری كه این پیشنهاد مطرح گردیده است، مربوط به پس از حوادث روز عاشورا بوده كه این‌بار نیز با مخالفت مواجه شده است. در این شرایط اقدام افراطیون بر دامن زندن به جو دستگیری سران معترضین با استقبال این افراد مواجه شده است.

گفته می‌شود مهندس موسوی در پاسخ به طرح احتمال دستگیری خود از سوی دستگاه‌های امنیتی اظهار كرده است تعدادی از كتب و وسایل موردنیاز خود از جمله قرآن و مفاتیح را در داخل كیفی آماده كرده است و آماده مراجعه احتمالی مأموران برای دستگیری خود باشد.

وی حضور در زندان را تنها موجب آرامش و برداشتن بار روانی تصمیم‌گیری از سوی خود عنوان كرده است.

حجت‌الاسلام كروبی نیز در دیدار برخی دوستان خود، اظهار نظری مشابه از دستگیری خود استقبال كرده است و با توجه به مشكلات به وجود آمده برای وی، حضور در زندان را بدتر از شرایط فعلی ندانسته است.

استقبال سران معترضین از بازداشت احتمالی خود و مخالفت رهبر انقلاب با این امر به دلیل هزینه‌های سنگین داخلی و خارجی این اقدام و عدم نفع خاص آن برای نظام ارزیابی می‌شود.

لازم به ذكر است كه پس از تأكید وزارت اطلاعات بر مخالفت رهبر انقلاب با دستگیری سران معترض و قهرمان‌سازی، روز گذشته نیز قائم مقام ناجا تأكید كرد كه پلیس هیچ‌گونه دستوری برای بازداشت این افراد ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار