آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

کیهان ازقول موسوی،خاتمی برای۲۲بهمن بیانیه داد


چهارشنبه, ۷م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:سایت آینده نوشت روزنامه کیهان در اقدامی هدفدار و برای منفعل کردن موسوی و خاتمی اقدام به پیش گویی حرکت بعدی آن دو کرد ونوشت: خاتمی و موسوی بمناسبت ۲۲ بهمن بیانیه منتشر می کنند. این روزنلمه تاکیدکردصدوراین بیانیه فرمولی است که به این افراددیکته شده و سران فتنه ملزم به اجرای آن هستند.
کیهان افزود:
براساس فرمول، موسوی و خاتمی باید در بیانیه خود اولا؛ بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید وخود را بخشی از مردم قلمداد کنند.
ثانیاً موسوی و خاتمی باید در بیانیه خود وانمود کنند که حرکتی به نام «جنبش سبز» هنوز وجود دارد و از هواداران فراوانی برخوردار است
ثالثاً؛ موسوی و خاتمی در بیانیه ای که اکنون وقت انتشار آن است، سردادن یکی از شعارهای مخصوص انقلاب را توصیه می کنند. این شعار احتمالا شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خواهد بود
رابعاً موسوی و خاتمی- مطابق فرمول یاد شده- باید در بیانیه خود اعلام کنند کسانی که شعار ساختارشکنانه سرمی دهند از ما نیستند.
خامساً احتمالا در بیانیه خود اعلام می کنند هر کس روز ۲۲ بهمن شعار ساختارشکنانه سرداده و یا دست به آشوب بزند، وابسته به حاکمیت است.
به نظر می رسد کیهان با این خبر خود از احتمال برخورد های افراطی و ساختار شکنانه دوستان خود  در روز ۲۲ بهمن هم پرده برداشته است که جای تاسف دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار