آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

رسالت خبر داد:‌احتمال تسخیر سفارت انگلیس در تهران


چهارشنبه, ۷م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:روزنامه رسالت از احتمال تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان خبر داد .
این روزنامه نوشت : موضوع نقش خصمانه دولت انگلیس در جلوگیری از پیشرفت ایران بویژه در مورد دستیابی به فناوری هسته ای و نقش تخریبی در حوادث بعد از انتخابات و مدیریت جنگ روانی توسط رسانه های تحت کنترل بویژه رادیو و تلویزیون بی بی سی و خارجکردن منافقین از فهرست تروریستها و استخدام آنها در آشوبهای خیابانی و مشارکت در تحریمها شکی باقی نمی گذارد که رفتار دولت انگلیس با ملت ایران خصمانه تر شده است .

در ادامه این یادداشت به قلم انبارلویی امده است :‌ اکنون در سطح نخبگان بویژه در دولت و مجلس این سوال مطرح است که چه دلیلی دارد با این همه دشمنی سطح روابط با انگلیس در وضعیت فعلی باقی بماند. مردم خواهان کاهش و حتی قطع روابط هستند . اگر به این خواست توجه نشود ممکن است در پاسخ به شرارت انگلیسی ها حادثه ای همانند انقلاب دوم ملت – تسخیر لانه جاسوسی آمریکا – برای سفارت انگلیس نیز اتفاق بیفتد.
لذا علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. دولت و مجلس نیز به وظایف قانونی خود در این مورد باید قیام کنند.
محمدصادق انبارلویی همچنین پیشنهاد کرد در فضای جدید بعد از رفراندوم ۹ دی، به جای الفاظی نظیر آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب، ولی امر مسلمین یا مقام معظم رهبری، از عبارت “امام خامنه ای” در مکاتبات رسمی استفاده شود.
به باور نویسنده، آنچه در ۹ دی ماه ۸۸ اتفاق افتاده است مرحله جدیدی را در این تاریخ رقم زده است. مردم در این تاریخ و با آن راهپیمایی، آنچه را که مجلس خبرگان به طور غیرمستقیم و به نمایندگی از مردم تصدیق کرده است، یعنی رهبری آیت الله خامنه ای، این بار به صورت مستقیم تایید و تصدیق کرده اند:
“چه ثمری بالاتر از این مهم که آنچه را که خبرگان قانون اساسی به صورت غیرمستقیم و به نمایندگی از مردم در رهبری آیت الله خامنه ای تصدیق کرده بودند در۹ دی۸۸ میلیونها نفر از مردم به صورت مستقیم ولایت معظم له رادر تائید و تصدیقی که۲۰ سال پیش مجلس خبرگان انجام داده بود ، تثبیت کردند.”
“بدین ترتیب از مقطع ۹ دی۸۸ به این سو عنوان مقام معظم رهبری از نظر مردم مسلمان ما امام خامنه ای می‌باشد، امامی که بر امت مسلمان ما ولایت دارد و ندای قرآنی اطیعوالله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم را در هزاره دوم بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام تداوم بخشیده و درخروش عاشورایی ملت مسلمان ما در۹ دی۸۸ عظمت بخشیده است که باید قدر دان آن باشیم.”
“پیشنهاد می کنم در مکاتبات و محاورات آن هم در آشفته بازار فضاسازی شده توسط فتنه گران که بازار مرجع سازی چهره های مطرود و مردود توسط بوق های تبلیغاتی آمریکایی و انگلیسی گرم شده است ، به این نکته مهم توجه ویژه مبذول نموده و ضمن پالایش محیط های حوزوی از عناصر مسئله دار ، نسبت به روشنگری اقدام نمایند و مدیران و مقامات و مسئولین هم با درک شرایط روز منبعث از حرکت میلیونی مردم در نهم دی ماه۸۸ در مکاتبات رسمی عنوان واقعی معظم له را که همانا امام خامنه ای است به کار برند.”
گفتنی است پیشتر نیز ویژه نامه نشریه همت چنین ایده ای را بیان کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار