آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

طائب:دولت احمدی نژاد مقدمه ظهور امام زمان است


چهارشنبه, ۷م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی روحانیون و ائمه جمعه استان قزوین میرحسین موسوی را لیدر دشمنان در ایران خواند.
به گزارش روزنامه جوان، طائب گفت: دشمن مشاهده کرد اگر احمدی نژاد چهار سال دیگر روی کار آید بسیار برای آنها مشکل‌ساز می‌شود بنابراین وارد عمل شد و لیدر میرحسین موسوی بود و راهکار «یا رئیس جمهوری و یا تقلب» عنوان شد و به او گفتند که فقط در تبلیغات علیه احمدی نژاد حرف بزن و سیاه‌نمایی کن و احمدی نژادی را معرفی کن که ایران را به لبه پرتگاه آورده است.
استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: آنها گفتند اگر رأی نیاوردی تو احمدی نژادی معرفی کردی که مردم به او رأی نمی‌دهند پس تقلب در انتخابات صورت گرفته است.
وی افزود: اینها پنج روز قبل از انتخابات بر اساس نظرسنجی متوجه شدند در فاز نخست موفق نیستند، مسئول ستاد میرحسین موسوی در قم بیان داشت که ما قبل از انتخابات منزل هاشمی رفسنجانی بودیم و همه گزارش دادند که وضعیت خوب است ولی من گفتم وضعیت خوب نیست چراکه طرفداران احمدی نژاد بیشتر است و سپس نظرسنجی توسط ستادهای انتخابات موسوی صورت گرفت و بر این اساس پنج روز قبل از انتخابات رأی موسوی از صندوق نیز کمتر بود بنابراین به سمت تقلب رفتند.
طائب اعلام کرد: بعد میرحسین موسوی اطلاعیه‌ای داد که وزارت کشور می‌خواهد تقلب کند و این موضوع را تکرار کردند و رئیس ستاد میرحسین موسوی ظهر انتخابات مصاحبه کرد که ما پیروز شدیم و غروب آن روز نیز میرحسین اطلاعیه داد که در انتخابات پیروز شده است در حالی که هنوز آرا شمارش نشده است.
وی خاطرنشان کرد: صبح روز بعد آرا شمارش شد و احمدی نژاد به پیروزی رسید و نخستین کسی که اطلاعیه داد و انتخابات را تائید کرد مقام معظم رهبری بود.
* شعارهای دولت احمدی نژاد مقدمه‌ساز دولت امام زمان است!
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به رأی ۲۵ میلیونی مردم به گفتمان اصولگرایی افزود: بعد از انقلاب دو گفتمان بود، گفتمان تسامح و تساهل که این گفتمان ولایت فقیه را قبول داشت ولی بیان می‌کرد که ولایت فقیه در قانون نیاید و مجلس ملی نوشته شود البته اینها انسان‌های خوبی بوند ولی بیان می‌کردند که با دشمن مسامحه کنیم اما اصولگرایی گفتمانی بود که در برابر تسامح و تساهل با دشمن بود.
وی اضافه کرد: دشمن گفتمان اول را می‌پسندید و این گروه را نیز تبلیغ می‌کرد ولی ۲۵ میلیون به اصولگرایی رأی دادند و این گفتمان را انتخاب کردند.
طائب خاطرنشان کرد: احمدی نژاد انسان خوبی است و در مجموع با این فضا ایشان در نوع خود عالی‌ترین است و شعاری که در انتخابات داد اصولگرایی بود، این شعارها مقدمه‌ساز دولت امام زمان و برقراری عدالت بود که این دو شعار جایی برای آشتی برای دشمن نمی‌گذارد.
وی یادآور شد: عدالت کمر طاغوت را می‌شکند زیرا او نمی‌خواهد که در ایران عدالت برقرار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار