آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

عسگراولادی: طرح رفسنجانی به رهبر داده شده است


حبیب الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که طرح برون رفت از مشکلات بعد از انتخابات را که آقای هاشمی مطرح کرده بود، به آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران تقدیم شده است.

آقای عسگراولادی گفته "مطالب جمع آوری شده هفته گذشته به دفتر مقام رهبری تحویل داده شده است تا ایشان ارشادهای مورد نظر خود را ایراد کنند."

آقای عسگراولادی اعلام جزئیات این طرح خودداری کرده و گفته است:" برخی چیزها را قبل از این که دوستان بشنوند، دشمنان می شنوند و ما نباید اسرار خود را وقتی که دشمنان گوش شنوایی بیشتر از دوستان دارند، انعکاس بدهیم."

طرحی که آقای عسگراولادی از آن سخن گفته از سوی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز سه شنبه 22 سپتامبر (31 شهریور) مطرح شد.

آقای هاشمی رفسنجانی که ریاست مجلس خبرگان را نیز بر عهده دارد در ششمین اجلاس مجلس خبرگان با اشاره ضمنی به شرایط کنونی جمهوری اسلامی، از اقداماتی برای رفع بحران سیاسی خبر داده و گفته بود: "افراد خیرخواه و با تجربه در حال تنظیم مطالبی براساس محورهای سخنان بزرگان هستند که می تواند براساس آن، فضای فعلی را فضای نقادی صحیح، دلسوزانه و بدون تنش های کاذب در نظر گرفت."

آقای رفسنجانی در باره محتوا و تهیه کنندگان این طرح توضیحی نداده بود اما اعلام آن با واکنش تند حامیان دولت محمود احمدی نژاد رو به رو شد.

برخی طرح آقای هاشمی رفسنجانی را شخصی توصیف کرده و برخی از اعضای مجلس خبرگان هم اعلام کردند که چنین طرحی در مجلس خبرگان مطرح نیست.

بعد از آن آقای هاشمی رفسنجانی توضیح داد که طرحی را که در مجلس خبرگان مطرح کرده بود از سوی "افرادی دلسوز در مجمع تشخیص مصلحت نظام" پیشنهاد شده است.

حبیب الله عسگراولادی، مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، مصطفی میرسلیم، حسین مظفر و غلامعلی حداد عادل شش اصولگرایی هستند که گفته می شود این طرح را تهیه کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار