آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

گوشه هایی از نمایش خیابانی حکومت در چهارشنبه 9 / 10 / 88




رژیم با همه اهن و تلپ هایش نتوانسته جمعیت چندانی را گرد بیاورد . آنها هم که آمده اند یا از پایگاه های بسیج در ادارات و نهادهای دولت و مساجد اند که در بقای این حکومت نفع دارند و سقوط این رژیم معادل کوتاه شدن دست آنان از مفت خوری ها و چپاول هاست ؛ یا کارگران و کارمندانی که به ناچار آمده اند تا مورد بازخواست واقع نشده و حقوق اندکشان قطع نشود .
این گروه دوم به وسیله اتوبوس های محل خدمت شان آورده شده اند و بالطبع خود را زیر نظر مزدوران فرض کرده و از برنامه سر باز نزده اند .
چهره های حاضران با ریش و پشم مردان یا چادرهای سیاه زنان نشان می دهد که عمده حاضران در این نمایش مضحک و شکست خورده ، از بسیجیان و جیره خواران رژیم اند .
بر برخی پلاکاردها نوشته : « تاجر ورشکسته / برگرد به باغ پسته » که مقصودش هاشمی رفسنجانی است .
بر برخی پلاکاردها هم شعارهایی علیه میر حسین است و تهدید او به محاکمه و مرگ و نیز تهدید کروبی به چشم می خورد .
روي يکي از پلاکاردها آمده بود « موسوي بي بي سي / عامل انگليسي.
سخنران این نمایش « علم الهدی » امام جمعه مشهد است . او که مهملات اش درباره مسایل جنسی و کمر به پایین زنان و مردان در میان عام و خاص شهرت دارد ، امروز هم به یاوه بافی پرداخت ؛ و جوانان دلیر مبارز را « بزغاله و گوساله » خواند که به اصل ولایت فقیه توهین کرده اند .
وای از روزی که این سیاه اندیشان در خیابان ها به وسیله همین جوانان موکشان برده شوند و التماس کنان از همین بچه ها بخواهند که عفو شان کنند !
او در جایی دیگر مردم به جان آمده را « عوضی های مزدور و ناپاک و جیره خور دشمن » خواند که باید با آن ها به شدت برخورد شود .
خوشمزه آن است که او در میان سخنان اش گفت که نمایندگان مجلس خبرگان همه جهان هستی را گشته اند و دیده اند که کسی جز « سید علی » شایسته رهبری مسلمانان نیست !
وای برمسلمانان جهان که رهبرشان یک گرگ خونخوار باشد .
قول می دهم از این مهملی که او گفت ، همه بوقلمون های پخته شب عید سال نو مسیحی هم در همه جهان بخندند .
او گفت که فرماندهان تظاهرکننده های روز عاشورا « منافقین » و دنباله های عملیات مرصاد بوده اند . گفت باید دستگاه قضایی به میرحسین و کروبی ضرب العجل بدهد که توبه کنند ، وگرنه دستگاه قضایی با آن ها چون محارب برخورد خواهد کرد .
این نکته هم جلب توجه می کرد که بسیاری از حاضران در این مراسم که به زور و تهدید به بیکاری ، به میدان آورده شده بودند ، هنگام شعار دادن خنده شان می گرفت و اگرچه دستشان را بالا گرفته بودند ولی به جای شعار می خندیدند . این ها همان گروهی هستند که در روز موعود ( ! ) حتا زودتر از مبارزان امروزین ، به خانه حضرات خواهند ریخت و حسابشان را با آنان تسویه خواهند کرد .
بیانیه پایانی این مراسم هم به خلاف همه الدرم بلدرم ها ، سبک بود و با چند پنجه کشیدن و تهدید به پایان رسید .
ضمنا با اطمینان اعلام می شود که به خلاف دروغ های برگزار کنندگان مراسم ، هیچ جمعیتی نه در میدان امام حسین و نه در میدان آزادی حضور نداشتند . بلکه در همان محدوده میدان انقلاب و خیابان کارگر بود .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار