آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

اینجا ایران است /محدودیت های بی سابقه اطلاع رسانی در سرزمین آزادی های نزدیک به مطلق

سه شنبه, ۸م دی, ۱۳۸۸
کلمه:در کشوری که محمود احمدی نژاد رییس دولت حاضر برای آن ادعای آزادی نزدیک به مطلق را دارد،دسترسی به ساده ترین روش های اطلاع رسانی برای مردم با محدودیت شدید روبرو است. در کنار قطع موبایل،اینترنت ،پیامک،تحدید،تهدید و توقیف مطبوعات ،بازداشت خبرنگاران و روزنامه نگاران ارسال اخبار بر روی سایت ها هم تقریبا دیگر ناممکن شده است.

اینجا ایران است.”سرزمینی با آزادی های نزدیک به مطلق” البته به گفته محمود احمدی نژاد!

به گزارش کلمه متاسفانه در روزهای اخیر در پی حوادث رخ داده در عاشورای حسینی که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان از جمله فرزند خواهر مهندس میر حسین موسوی و بی حرمتی به عزاداران حسینی در روز عاشورا شد، محدودیت شدید و بی سابقه ای برای جریان اطلاع رسانی ایجاد گردید تا برخی به زعم خود به هر نحوی که دوست دارند اخبار راست و دروغ را به ملت تحویل دهند.این محدودیت ها از شب عاشورا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

محدودیت در اطلاع رسانی در شرایطی ادامه دارد که در روزهای اخیر جمع گسترده ای از فعالان سیاسی مدنی و روزنامه نگاران بازداشت شده و شنیده ها حکایت از وجود لیست صدها نفره دیگری برای ادامه بازداشت ها دارد.

سایت کلمه پیش از این با ارسال خبری در مورد اهداف برخی دربر پا کردن کارناوال عاشورا در روز جمعه و روز عاشورا خبر داده بود و به نظر می رسد در همین راستا و برای جلوگیری از اطلاع رسانی صحیح به مردم محدودیت های شدید برای جریان اطلاع رسانی در کشور ایجاد گردید.

البته دولتمردان فعلی از شب انتخابات ریاست جمهوری و حوادث پس از آن نشان داده اند که قبل و بعد از وقوع هر حادثه ای اولین کار آنها قطع کردن اینترنت ،جریان اطلاع رسانی و هرگونه کانال ارتباطی مردم با یکدیگر است.شیوه ای که خوشبختانه برایشان سودی هم در بر نداشته و صرفا تاییدی بر اقدامات خلاف قانون و تلاش های بی ثمر آنها بوده است.

سایت کلمه ضمن عذر خواهی از مخاطبین خود به دلیل مشکلاتی که در روزهای اخیر در ارسال به موقع و متناسب شرایط فعلی به دلیل حملات شدید به سایت از نقاط مختلف دنیا که ارسال خبر از نقاط مختلف جهان بر روی سایت را با مشکل مواجه کرده است اعلام می کند تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی شفاف و به هنگام به مخاطبان خود به کار خواهد گرفت و اجازه نمی دهد فعالیت خبری و اطلاع رسانی شفاف دچار اختلال گردد.

مخاطبین عزیز می توانند از طریق آدرس info@kaleme.com با ما در تماس باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار