آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

اختصاصي از فرداي ايران : درگير شايعه سازي ها نشويد - هنوز هيچ منبع موثقي خبر دستگيري را تائيد نكرده است !

ایرنا از حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی خبر مي دهد . بر اساس اطلاعاتي كه به ظاهر در بولتن داخلي ايرنا منتشر شده است . متن اين خبر بدين شرح است :

بولتن داخلی ویژه خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کرد: اعضاء اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات پس از جمع بندی شرایط حفاظتی موسوی و کروبی که به دلیل شعله ور شدن آتش خشم مردم تهران از اعمال آن دو از وضعیت قرمز عبور کرده بود ، با هدف حفاظت از جان موسوی و کروبی ، آنان را در یکی از شهرکهای کلارآباد مازندران پناه دادند. خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه نوشته است: در حال حاضر موسوی و کروبی تحت کنترل شدید نیروهای وزارت اطلاعات و سپاه بوده و در کلارآباد مستقر هستند.

اما در مصاحبه اي كه پارلمان نيوز با فرزند آقاي كروبي در ساعت 21 داشته اند اين خبر توسط ايشان تكذيب شده است . متن اين گفتگو بدين شرح است :

حسین کروبی:کسانی از مردم فرار می‌کنند که ظلم و جنایت کرده‌اند/پدرم در تهران است و به جد پیگیر مسائل روز

پارلمان‌نیوز: فرزند دبیرکل حزب اعتماد ملی در واکنش به انتشار برخی شایعات مبنی بر خروج میرحسین موسوی و مهدی کروبی از تهران و حرکت آن‌ها به سمت شمال کشور، این شایعات را زائیده ذهن کسانی دانست که چون می‌دانند به آرزوی خود دست نمی‌یابند می‌خواهند با انتشار شایعاتی از این دست حداقل برای دقایقی در قالب خبر به این آرزو دست پیدا کنند.

حسین کروبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، گفت:«کسانی از مردم فرار می‌کنند که ظلم و جنایت کرده‌اند نه کسی مانند پدرم که سوابق روشنی دارند و امروز آقای کروبی و موسوی با مردم و مردم مخالف ظلم با آن‌ها هستند.»

وی افزود:«آقای کروبی مانند روزهای قبل در تهران هستند و به جد پیگیر مسائل روز و مطالبات مردم هستند.»

کروبی خاطر نشان کرد:«انتشار شایعاتی اینچنینی توسط کسانی صورت می‌گیرد که چون می‌دانند به این آرزوی خود دست نمی‌یابند می‌خواهند با انتشار شایعات دروغی مانند آنچه امروز منتشر کرده‌اند برای دقایقی احساس کنند که به آرزوی خود رسیده‌اند و احساس سرخوشی کنند.»


و دقايقي پيش سحام نيوز نيز به نقل از حسين كروبي قوياً اين خبر را تكذيب مي كند . متن اين خبر بدين شرح است :

تکذیب شایعه انتقال مهدی کروبی به شمال کشور در مصاحبه با حسین کروبی

حسین کروبی در مصاحبه با سحام نیوز خبر منتشر شده توسط خبرگزاری های دولتی را کذب محض دانست. وی در ادامه گفت: کسانی که در روز عاشورا به مردم حمله و در این ماه حرام مردم را کشتند؛ باید در دادگاه آخرت محاکمه شوند. حسین کروبی که در حدود ساعت ۹ امشب به دیدار پدرش رفته بود، افزود: برخی سعی در ایجاد فضای وحشت و ارعاب در جامعه دارند و با پخش شایعات دستگیری و تبعید سعی در تحت فشار قراردادن ایشان دارند که این گونه رفتار عملاً شیوه ای نخ نما شده است.



انقلاب سبز نيز در فيسبوك اين خبر را به نقل از منابع آگاه تكذيب كرده است .

و بعيد است كه چنين كاري صورت گرفته باشد . بيشتر لازم است كه خونسردي خود را حفظ كرده و درگير شرايطي كه ستاد كودتا با شايع پراكني قصد ايجاد آن را دارد نشويم .

اما در صورت انجام اين كار ، يعني دستگيري آقايان موسوي و كروبي با آن كه بارها و بارها به سران كودتا اخطار داده ايم باز در اينجا اعلام مي كنيم :

با دستگيري آقايان موسوي و كروبي و يا رساندن هرگونه آسيبي به اين عزيزان ، مسئوليت آن را به عهده سران جمهوري اسلامي ، نيروي انتظامي ، قوه قضائيه ، سپاه ، بسيج و اراذل و اوباش دنباله روي آنها مي دانيم و بعد از اين هم قسم مي شويم كه جان و مال و ناموس و فرزندان تمامي عواملي كه دست در كشتار مردم و آسيب رساندن به رهبرانمان داشته باشند در امان نيست . و به همان شكلي كه تا كنون با ما و فرزندان اين آب و خاك رفتار كرده اند صدها برابر بدتر با آنها برخورد مي كنيم . و سراسر ايران را به جهنمي بزرگ براي تك تك آنها و حاميان آنها بدل مي كنيم .

اين هشداري است كه شايد بيدار كند كودتاچيان را از خواب غفلتي كه انگار نمي خواهند بيدار شوند از آن .


شما دوستان و همراهان عزيز نيز دل قوي داريد كه خدا با ماست و هر اتفاقي ، حادثه اي كه در پيش باشد با فضل الهي پشت سر مي گذاريم و خواهش بزرگي داريم از تك تك شما عزيزان ، گرفتار جو سازي و شايعه پراكني اين سفاكان و جلادان كه از هر حربه و دروغ و نيرنگي براي بحران سازي در ميان ما استفاده مي كنند نشويد . و احساس نگارنده بر اين است كه اين شايع پراكني ها بيشتر به جهت مشاهده عكس العمل گروه ها و سايتها و خبرگذاري ها در برابر خبر بازدداشت اين عزيزان توسط كودتاچيان مي باشد و صحت ندارد .

اندكي صبر ، سحر نزديك است !
فرداي ايران
88/10/09
23:00

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار