آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

درخواستي از سران كودتا

ما همين جا عاجزانه از سران كودتا ، اراذل و اوباش بسيج و شخص آقاي خامنه اي تقاضا داريم تا مرتكب اين حماقت عظيم شوند و آقاي موسوي و كروبي و خاتمي را دستگير كنند و يا دست به اعدام بازداشت شدگان بزنند تا شاهد باشند كه چه جهنمي به وسعت تمامي ايران براي آنها مي سازيم كه هيچ يك از سران نيروي انتظامي و قوه قضائيه ، بسيج و سپاه و خانواده هاي آنها و تمامي بسيجيان مستقر در پايگاه ها و مساجد و بسيج ادارات نتوانند زنده و سالم از آنها بيرون بيايند . توجه داشته باشيد اين شما هستيد كه بايد از خشم مردم ايران بهراسيد . شمايي كه ديگر حتي براي سركوب مردم ماسك مي زنيد . شماياني كه در سوراخهاي هزارتوي خود آرام آرام مي خزيد . ما ديگر از ترسيدن گذشته ايم و بارها در اين شش ماه اين را ديده ايد .

اين انقلاب را آقاي خامنه اي شما با آن دست چلاغتان كليك زده ايد ، ما را ديگر خيال ايستادن نيست ، پس تصور نكنيد در خيال خامتان كه ما محدود به بيانات آقاي موسوي هستيم كه مثلا توانسته ايد آن رادر حصر خانگي جلادان نگاه داريد .اينك هر يك از ما يك مير حسين است ، يك آزاده ، يك ايراني . از هم اكنون به همراه ساير سرداران و رانت خواران و جلادنتان به فكر جايي براي فرار باشيد كه بعيد مي دانم همان لبنان يا سوريه نيز پذيراي وجود نجستان باشد .

ما همچنان بر بي خشونت بودن مبارزه خود پافشاري مي كنيم . آقاي خامنه اي و دوستان جنايت كار ايشان ، مبادا كاري كنيد كه روزشمار عمرتان را محدود به همين ساعتها و روزها كنيد . كاري كه در عاشورا كرديد به معناي واقعي اعلان جنگ عليه مردم و مقدسات مردم و شكستن حرمتهاي مردم ايران بود . مبادا خيال كنيد كه صبر مردم تا بينهايت ادامه دارد .

مي توانيد به حماقتهاي خود ادامه دهيد و هيچ كس مانعتان نمي شود . ما تنها خواستيم اتمام حجتي با شما و جميع جنايتكاران سفاك و جلاد شما داشته باشيم !


بسم الله !

حرفي هم با آيت الشيطانهاي بزرگ نوري همداني و مصباح يزدي ، بيش از اين تقلا نكنيد ! جايي نمي يابيد براي رفتن و آن حجره هاي شيطاني اتان در شهر مقدس قم را نزديك است كه روي سرتان خراب كنيم . بعيد مي دانم آن سينه چاكان ولايت و تجاوز در آن روز به حمايت شما جيره خواران يزيد بيايند . نزديك است آن روز . بيش از اين چون خراني گير كرده در گل تقلا نكنيد آقايان ! سحر نزديك است .


حرفي هم با بسيجيان و نيروي انتظامي و سپاه ، هر كدام از شما را هستند بي شماراني كه مي شناسند و مي دانند داريد چه با جوانان اين مرز و بوم مي كنيد . پس خيال نكنيد مي توانيد با زدن ماسك يا كلاه كاسكت از شناسايي مردمان آزاده در امان باشيد . و خدا را شاهد مي گيريم فردا مفري نمي يابيد كه به خيالتان همراه اين حيوان صفتان بتوانيد از انتقام مردم برهيد . از هم اينك توبه كرده و به مردم سبز ايران بپيونديد . دستهاي سبز ايران بخشنده تر از جيره مواجب ناچيزي است كه با آن به شما پول خونتان را مي دهند . كمي عاقل باشيد . باور كنيد مي رسد هنگامه روزهايي كه ديگر راهي نداريد براي پيوستن به مردم !

والسلام !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار