آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

پيام تسليت خاتمي و رفسنجانی به مناسبت درگذشت آيت الله منتظري





سیدمحمد خاتمی، رييس جمهور پیشین كشورمان با صدور پيامي در گذشت آيت الله العظمي منتظري را تسليت گفت.

متن كامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
هو الباقي

رحلت عالم زاهد ومجتهد والاقدر، مجاهد نستوه، فقيه، كلامي، جامع معقول و منقول حضرت آيت الله العظمي منتظري رضوان اله عليه را به ساحت مبارك حضرت ولي الله الاعظم، به حوزه هاي علميه، به همه ارادتمندان، دوستداران آن فقيد سعيد و بيت شريف و بستگان و فرزندان محترمشان از صميم قلب تسليت عرض مي كنم.

عالم و متفكر و فقيه بزرگواري رخ در نقاب خاك كشيد كه در عرصه علم و عمل همه عمر پربركت خود را در مسيري كه رضايت خداوند را در آن مي دانست مصروف كرد و براي خدا و خدمت به بندگان او و دفاع از ميهن و مردم،رنجها،در به دري ها و زندانها و شكنجه ها را با سينه اي گشاده تحمل كرد و عزيز ترين سرمايه اش يعني فرزند عزيز و مجاهدش حجه الاسلام والمسلمين محمد منتظري را نيز تقديم انقلاب و راه خدا كرد.

آن بزرگ از ارادتمندان حضرت امام و از سردمداران و پايه هاي انقلاب بزرگي بود كه به رهبري ممتاز حضرت امام بالمال به پيروزي رسيد.

بدون ترديد فقدان اين عالم رباني براي اسلام و تشيع و بخصوص حوزه هاي علميه خسارتي بزرگ است و از خدا مي خواهم كه آنرا به لطف بيكران خود جبران نمايد و روان پاك اين عزيز را در بحبوحه رضوان و بهشت خود متنعم گرداند.

سيد محمد خاتمي
پیام تسلیت هاشمی
آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام و رييس مجلس خبرگان رهبري با صدور پيامي درگذشت آيت‌الله حسينعلي منتظري را تسليت گفت.
متن این پیام به شرح زیر می باشد:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت حضرت آیت الله منتظری باعث تاسف و تالم خاطر گردید.
فقدان این فقیه برجسته، مجاهد نستوه و مبارز ،عالم و بزرگوار ثلمه ای برای حوزه های علمیه و جامعه اسلامی است كه انشاء الله مجموعه آثار گرانقدر، خلاء وجودی ایشان را برای دوستداران، علما، فضلا، روحانیون و طلاب جبران می نماید.
با تسلیت این مصیبت به آیات عظام و شاگردان ایشان و حوزه های علمیه، مقلدان و مردم شریف استان اصفهان و شهرستان نجف آباد، و مخصوصا به بیت مكرمشان علو درجات آن فقیه سعید را از درگاه احدیت خواستارم.
اكبر هاشمی رفسنجانی
 رئیس مجلس خبرگان رهبری
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
،حجج اسلام نوری شاهرودی و علمی حسینی رئیس دفتر ریاست خبرگان ومشاور امور روحانیون مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به نمایندگی از آیت الله هاشمی در تشییع پیكر آیت الله منتظری شركت خواهند كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار