آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

احضار ۸۰ دانشجو معترض دانشگاه آزاد مشهد به کمیته انضباطی


در پی برگزاری تجمعات با شکوه هزاران تن از دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد در روزهای 13 آبان و 16 آذر در اعتراض به کودتای انتخاباتی و سرکوب گسترده مردم، بیش از هشتاد تن از دانشجویان این دانشگاه به کمیته انضباطی احضار شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر از فعالین دانشجویی مشهد، مسئول کمیته انضباطی این دانشگاه با تهدید دانشجویان و نشان دادن حکم اخراج به دانشجویان به آنها اعلام کرده است که احکامشان را برای امضا به دفتر رئیس دانشگاه فرستاده و به هیچ کس اجازه تنظیم دفاعیه داده نشده است.

احضار این دانشجویان در حالی صورت گرفته است که با افرادی که اجازه ورود عوامل لباس شخصی به دانشگاه را دادند برخوردی صورت نگرفته است.

در تجمع روز 13 آبان نیروهای امنیتی و لباس شخصی با حمله به داخل صحن دانشگاه آزاد مشهد دانشجویان را به شدت ضرب و شتم کرده و بیش از 20 تن از دانشجویان معترض این دانشگاه را بازداشت کردند.

در انتهای تجمع 16 آذر نیز گارد یگان ویژه مستقر در اطراف دانشگاه به داخل دانشگاه گاز اشک آور پرتاب کرد که منجر به زخمی شدن برخی از دانشجویان شد. در آن روز هم تعدادی از دانشجویان معترض دانشگاه آزاد مشهد بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار