آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

در پی حضور مهدی کروبی در قزوين و حمله نيروهای دولتی، اين شهر ملتهب شد، سحام نيوز و فارس

سحام نيوز:
قزوين ملتهب شد
در پی حضور مهدی کروبی در قزوين، تعداد زيادی جمعيت سازماندهی شده با هجوم به منزل حجت الاسلام قوامی-نماينده مردم قزوين در مجلس ششم- مانع از ورود ايشان به مراسم عزاداری شدند. پس از اين جريان، مهدی کروبی جهت ديدار و اقامت در قزوين به سمت مکان ديگری رفتند که متاسفانه مجدداً اين افراد که در حدود پانصد نفر تخمين زده ميشوند، مانع از ورود کروبی به آن مکان شدند.
هم اکنون شورای تامين استان، فرمانداری و نيروهای امنيتی و نظامی شهر قزوين در تلاش برای متفرق نمودن اغتشاشگران از اطراف محل حضور مهدی کروبی هستند.

لازم به توضيح است مهدی کروبی به دعوت حجت الاسلام قوامی- رئيس ستاد مهدی کروبی درقزوين- جهت شرکت در آخرين شب مراسم عزاداری که در منزل آقای قوامی برگزار می شد به اين شهر سفر کرد. همچنين از چند روز پيش عده ای در جهت ملتهب نمودن اوضاع با ارسال پيامک و انتشار خبردر رسانه های داخلی استان، نسبت به حضور مهدی کروبی در اين شهر هشدار داده بودند.
***
فارس:
معترضان به حضور کروبی در قزوين تجمع کردند
خبرگزاری فارس: معترضان به حضور کروبی در قزوين در مقابل منزل قوامی تجمع کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوين، جمع زيادی از مردم قزوين در اعتراض به مواضع و حضور کروبی در مقابل منزل قوامی نماينده اصلا‌ح‌طلب مجلس ششم شورای اسلامی اين شهر تجمع کردند.
اين تجمع تنها کمتر از يک ساعت پس از حضور کروبی در قزوين آغاز شده است و همچنان افراد ديگری به جمع تجمع‌کنندگان می‌پيوندند.
يادآور می‌شود، شورای مرکز حزب اعتماد ملی دفتر قزوين طی روزهای گذشته با صدور بيانيه‌ای با محکوم کردن برخی حرکات افراطی در کشور و ادعاهای دروغين در خصوص انتخابات راه خود را از کروبی جدا کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار