آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

اختصاصی جرس / انتقادهای صریح علی مطهری در تلوزیون

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۸
گر کسی حرف رهبری را هم قبول نداشت ضد نظام نیست
شبکه جنبش راه سبز (جرس): علی مطهری نماینده مردم تهران در برنامه زنده "رو به فردا" که از دقایقی پیش از شبکه سوم در حال پخش است، گفت:حتی اگر کسی گفت حرف رهبری را قبول ندارم ، نباید به او بگوییم که فرد مخالف نظام است.
به گزارش جرس، در این برنامه که وحید یامین پور، نویسنده سایت رجا نیوز نقش مجری را بر عهده دارد، نماینده مردم تهران گفت: نخبه باید حرف خودش را بگوید ، آن چیزی را که خودش می فهمد، نه اینکه الزاما حرف نظام و حکومت را بزند.
او تاکید کرد: برخورد نظام با حوادث اخیر مناسب نبود، چون حساب رهبران این حوادث را از حساب مردمی که واقعا در مورد تقلب شبهه داشتند، جدا نکردند.
وی همچنین در ادامه انتقادات صریح خود نسبت به مواضع دولت در حوادث پس از انتخابات با بیان اینکه " ما هنوز عادت نکردیم که معترضان را به رسمیت بشناسیم" اظهار داشت: باید با معترضان در صداوسیما مناظره می شد، دولت باید مجوز راهپیمایی به سبزها ارائه می داد.
مهمان دیگر این برنامه وحید جلیلی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی بود که طی سخنانی با بیان اینکه " کار رسانه ای درست و لازم برای تفکیک بین کسانی که دنبال آشوب بودند و بدنه ای که رای داده بودند، انجام نشد"  تاکید کرد:" در تظاهرات روز نهم دی من حتی یک عکس احمدی نژاد را در دست مردم ندیدم."
[جلیلی همچنین افزود: صداوسیما برای نقد فدراسیون فوتبال دهها برنامه دارد اما برای نقد قوه قضائیه و قوه مجریه هیچ برنامه ای پخش نمی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار