آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

انتقال فتنه‌گران بااتوبوس وحقوق در۲۲بهمن!


سه شنبه, ۱۳م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:سایت آینده نوشت: روزنامه جوان که اخیرا با نقل اخبار اختصاصی و محرمانه کاملا راست! و غیر دروغ، همزمان با فیلترینگ سایتهای اصلاح‌طلب به ارگان اعلام مواضع اصلاح‌طلبان تبدیل شده، از برنامه فتنه گران برای انتقال افراد شهرستانی جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران خبر داد.
این سایت مدعی شد: جریان فتنه در آخرین اقدام خود برای انجام اغتشاش به نیروگیری از حاشیه های شهر تهران مبادرت کرده اند.اخیرا تعدادی از عوامل جریان فتنه ضمن حضور در برخی محلات و کارخانجات حاشیه شهر تهران اقدام به جذب آنان جهت شرکت در تجمعات و اغتشاش در ۲۲ بهمن و چهارشنبه سوری پرداخته و از آنان خواستار دریافت شماره حساب برای واریز پول شده اند.
این افراد همچنین وعده داده اند در صورتی که دستگیر شوند از آنان حمایت خواهند کرد.
به نوشته این سایت طیف رادیکال دوم خرداد و حامی میرحسین موسوی در جلسات استانی خود از برنامه ریزی ای سخن به میان آورده اند که به موجب آن،ساماندهی نیرو از استان ها برای راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین آن ها می باشد و اخیراً برخی اصلاح طلبان رادیکال در جلسات خود در برخی شهرها از هواداران خود درخواست نموده اند تا برای شرکت در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن به تهران سفر نمایند.
یک منبع بسیار آگاه هم اظهار داشته:بنا شده است که شهرستان های نزدیک به تهران بیشترین حجم اعزام نیرو به تهران را داشته باشند.
در ادامه با اشاره به سازماندهی برخی اراذل و اوباش در یکی از استان های همجوار تهران بر ای اعزام به تهران گفت:این اقدام بی شک مؤید برنامه ریزی سران فتنه برای اغتشاشگری و ایجاد آشوب و بهره برداری تبلیغاتی از مراسم ملی۲۲ بهمن می باشد.
کلمه:این اتهامات درنشریه طیف افراطیون مطرح می شود که معلوم نیست این فتنه گران! زمانیکه تقریبا همه نیروهای معترض به خاطر ابراز عقیده در زندان بسر می برند؛چه کسانی هستند که در این شرایط   به راحتی جولان می دهند. شماره حساب می گیرند و پول پخش می کنند.  حتی اتوبوس کرایه کرده و سعی می کنند با پرداخت اضافه کاری و پاداش و ساندیس و …راهپیمایی های کاملا خودجوش !! را ساماندهی کنند.اکنون مصداق ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد آقایان دست پیش گرفته اند و برای فردای ۲۲ بهمن فرار رو به جلو کرده اند.اما غافل از اینکه مردم در این مدت به خوبی چهره انها و اقداماتشان را شناخته و به درستی درباره انها قضاوت خواهند کرد.البته در پس این خبر مشخص شد که گویا طبق روال سایر راهپیمایی ها قصد انجام چنین برنامه هایی را برای ۲۲ بهمن نیز دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار