آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

اعلام آمادگی احمد منتظری برای شرکت در مناظره صدا و سیما

سه شنبه, ۱۳م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه: به دنبال محدودیت های اعمال شده در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله العظمی منتظری، احمد منتظری ضمن محکوم کردن دستگیری جمعی از جوانان در این مراسم از مردم به خاطر شرایط بد برگزاری مراسم چهلم عذر خواهی کرد
احمد منتظری در بیانیه ای که امروز منتشر کرد، همچنین عملکرد صدا و سیما را مورد انتقاد قرار داد و خواستار برگزاری مناظره ای برای پاسخ دهی به اتهاماتی شد که از طریق این رسانه به پدرش زده شده است .متن این بیانیه مهم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”
با سلام و عرض ادب خدمت مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، دانشگاهیان و دیگر اقشار مردم شریف ایران ومقلدین و دوستداران مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی علیه) که با حضور گرم خود یک بار دیگر یاد آن فقید سعید را گرامی داشتند.
بر خود لازم می دانم به خاطر حضور تسلی بخش و مهربانانه‌‌‌ شما در مراسم چهلمین روز رحلت آن فقیه عالیقدر، به‌رغم وجود همه محدودیت های تحمیل شده،‌ از همه عزیزان تشکر ‌نمایم. متاسفانه به دلیل همین محدودیت ها و کمبود امکانات نتوانستیم به نحو شایسته و بایسته در خدمت شرکت‌کنندگان باشیم. جای بسی تاسف است که برای اربعین شخصیت دوم انقلاب اسلامی اجازه نداشتیم مسجد و یا حسینیه ای برای یک روز در اختیار داشته باشیم و حتی از زدن چادر در کوچه‌ مجاور بیت و دفتر جلوگیری شد و مهمانان گرامی با سرما مواجه گردیدند. این در حالی است که حسینیه‌ شهدا که در مجاورت بیت است و از اموال شخصی ایشان ساخته شده است، متاسفانه بعد از ۱۲ سال همچنان پلمب شده و بلااستفاده مانده است.
تخریب های ناجوانمردانه، غیر‌اخلاقی و یکطرفه‌ سیمای جمهوری اسلامی که در شب های نزدیک اربعین آن فقید سعید توسط گویندگان معلوم الحال انجام شد، نتوانست حضور مردم را کمرنگ کند و خواهران و برادران عزیز از راه های دور و نزدیک در این مجلس یادبود با آرامش کامل شرکت فرمودند. ولی با کمال تاسف پس از این مراسم آرام، عده‌ای جوانان بی‌گناه دستگیر شدند.
منتظری زنده است، چون فکر او زنده است؛ و پس از این همه سال تخریب، منتظری بار دیگر در میان کلام، فکر و عقیده‌ مردم متولد شده‌است و بسیاری تازه او را شناخته اند. شاید علت ادامه دادن تخریب ها و تهمت ها حتی بعد از فوت ایشان، که بر خلاف ضوابط شرع و اخلاق و قانون صورت می‌گیرد، همین موضوع است. اهل انصاف این قضاوت را خواهند داشت که اتهاماتی که به ایشان زده می‌شود، لابد پاسخ هایی دارد. که دوستان ایشان می‌توانند ارائه نمایند. اینجانب و بسیاری از شاگردان و دوستان ایشان آمادگی کامل داریم در مناظره ای با همین عنوان شرکت کنیم و چنانچه مسئولین سیمای جمهوری اسلامی اجازه داشته باشند برای یکبار هم که شده، انصاف (این فضیلت فراموش‌شده) را در مورد این فقید سعید رعایت نمایند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
بیت آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی علیه)
احمد منتظری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار