آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

اختصاصی جرس / هنگامه شهیدی به حکم صادره اعتراض کرد


تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۸
لایحه تجدید نظر نسبت به حکم این روزنامه نگار، امروز به شعبه 26 دادگاه انقلاب ارائه شد
جنبش راه سبز (جرس): هنگامه شهیدی ، امروز با حضور در شعبه 26 دادگاه انقلاب ، لایحه تجدید نظر نسبت به حکم صادره علیه او را ارائه داد.
به گزارش خبرنگار جرس ، این روزنامه نگار به 6 سال و سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شده است.
آزاده شهیدی، خواهر هنگامه شهیدی در گفتگو با جرس از رد تمامی موارد اتهامی توسط این روزنامه نگار خبر داده و گفت: هنگامه کلیه اتهامات را رد کرده و فقط شرکت در تجمعات 25 و 27 خرداد و مصاحبه با بی بی سی را پذیرفته است.
وی افزود: هنگامه به موارد اتهامی مطرح شده ازجمله نامه جعلی به اکبر گنجی که به او نسبت داده شده و همچنین تبلیغ علیه نظام ، توهین به رئیس جمهور از طریق یک مطلب جعلی که در مصاحبه با سایت صدای زنان بوده و در آن ادعا شده هنگامه به احمدی نژاد ، رئیس جمهور بی خرد گفته است و همچنین تبانی به قصد بر هم زدن امنیت کشور از طریق عضویت در حزب اعتماد ملی که قصد بر هم زدن امنیت کشور را داشته است اعتراض کرده و تمامی این موارد را رد کرده است.

به گفته آزاده شهیدی، این روزنامه نگار در لایحه اعتراضی خود در خصوص مصاحبه با تلویزیون بی بی سی و امضای بیانیه های کمپین هم توضیح داده که قصد تبلیغ علیه نظام را نداشته و شامل بند قانونی آن نمی شود.

براساس همین خبر، هنگامه شهیدی به پیرعباسی ، قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب اعتراض کرده است که چرا قبل از اخذ دفاع آخر از او، حکم را صادر کرده است که پیرعباسی گفته است دفاع آخر اخذ شده است.
این در حالی است که حکم صادره قبل از اخذ آخرین دفاع از این روزنامه نگار صادر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار