آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

اختصاصی جرس/ پایمردی و مقاومت موسوی در برابر تهدیدها و فشارها


تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز(جرس): به گزارش خبرنگار جرس، در محافل سیاسی ایران گفته می‌شود که مهندس میرحسین موسوی، پیش از روز دانشجو (شانزدهم آذر) توصیه‌ها و تهدیدهای مستقیم و غیرمستقیمی را دریافت کرده است. مطابق این شنیده‌ها، فشارهای یادشده بر این نکته متمرکز بوده که او از انتشار بیانیه در مورد شانزدهم آذر خودداری کند، و یا دست‌کم مضمون آن را بسیار تعدیل شده تنظیم و منتشر کند. ظاهرا" یکی از مقام‌های ارشد قضایی واسطه‌ این تهدیدها و تذکرها بوده است. بی‌توجهی مهندس موسوی به تهدیدها و فشارهای مورد اشاره، در بیانیه‌ مهم وی در آستانه‌ شانزدهم آذر، به‌طور مشخص و محسوسی متبلور شده است.

خبرنگار جرس افزوده است که همین «اصول‌گرایی» موجب برآشفتگی شدید و واکنش خشم‌آلود مقام‌های ارشد قضایی شده است.

افزون بر این، خبرنگار جرس می افزاید: برخی «واسطه»‌ها ،«پیغام‌های تهدیدآمیزی» را به موسوی منتقل کرده و از وی خواسته‌اند در ایام شانزدهم آذر، بروز و ظهور حساسیت‌برانگیزی نداشته باشد؛ درغیراین‌صورت با برخی واکنش‌ها و اتفاقات ناگوار مواجه خواهد شد.

گفته می‌شود «غائله» آتش زدن عکس امام خمینی و پخش تعجب‌برانگیز تصاویر مربوط به این حادثه‌ مشکوک، یکی از واکنش‌های خصمانه و خشم‌آلود طراحان و دست‌اندرکاران کودتای 22خرداد، به کنش مصمم و رفتار بی‌ترس و مومنانه‌ موسوی، است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار