آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

جوابیه هواداران جنبش سبز خارج از کشور خطاب به سپاه پاسداران


تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۸
با تمام ظرفیتمان برای احقاق حقوق ملت تلاش می کنیم
شبکه جنبش سبز (جرس): گروههای مختلف از هم میهنان و هواداران جنبش سبز مقیم اروپا طی بیانیه ای خطاب به معاونت سیاسی سپاه پاسداران تاکید کردند: تهدیدهای مکرر فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، نه تنها هموطنانمان را دلسرد نکرده است، بلکه دامنه اعتراضات اخیر را به خصوص از ۱۳ آبان، با وجود شروع دوره جدید تهدیدها،افزایش داده است.
در بخشی از این بیانیه همچنین آمده است:از فردای صدور حکم نابخردانه آقای خامنه ای مبنى بر سرکوب ناجوانمردانه یاران دبستانی مان، نه تنها دست از مبارزه نکشیده ایم بلکه متعهد شده ایم، که تا با استفاده از تمام ظرفیت هایمان تا باز پس گیری وطن مقدسمان و احقاق حقوق همه جانبه مردم ایران از پای ننشینیم.


به گزارش جرس، متن کامل جوابیه جنبش سبز خارج از کشور خطاب به معاونت سیاسی سپاه پاسداران به این شرح است:
طی  آخرین تهدید سپاه پاسداران از زبان مسعود جزايرى، معاون فرهنگی این ارگان، مبنی بر "به چالش کشاندن فعالین جنبش سبز در خارج از کشور" بر آن شدیم تا نکاتی چند را به اطلاع عموم مردم عزیز ایران برسانیم:
به گفته ایشان جنبش خودجوش خارج از کشور همچون جنبشی که در داخل مرزهای ایران جریان دارد، با دقت تمام تحت نظارت مامورین و دستگاه مخوف اطلاعاتی نظامی این سازمان قرار دارد و این خود در درجه  اول اعتراف ایست به جاسوسی و نشانی است از آشفتگی در سطح مدیریتی فرماندهان سپاه، چرا که اگر نظارتی هم در خارج از مرزهای ایران در جریان است، بیان آن تنها دلیلی است بر ناپختگی گوینده که مقامی مهم در ارگان سیاسی نظامی کشور دارد.
گفته های ایشان، همچنین بیانگر اقتدار جنبش سبز خارج از کشور در معادلات داخلی ایران و ضعف این دستگاه در خنثى کردن آن دارد، تا آنجایی که مقامات بالای این سازمان ضد مردمی را به جایی رسانده است که بر خلاف تمامی عرفهای بین المللی حق جاسوسی و ترور را برای حذف مخالفین خود در نظر میگیرد. غافل از آنکه جنبش خارج از کشور چون قلب تپنده آن در داخل باکی از این صحبتهای متوهم حامیان کودتا و دولت نامشروع بر سرکار ندارد.

چنان که مشاهده می کنید تهدیدهای مکرر فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، نه تنها هموطنانمان را دلسرد نکرده است، بلکه دامنه اعتراضات اخیر را به خصوص از ۱۳ آبان، با وجود شروع دوره جدید تهدیدها،افزایش داده است.

آقای جزایری در قسمت دیگر از سخنانشان تاکید می کنند که فعالین خارج از کشور می بایست تجمعات خود را منطبق با قوانين جمهوری اسلامی و آن دولت نا مشروع برگزار کنند که این حرف به مزاحی بیشتر شبیه است تا حرفی بر اساس اصول و ساختارهای موجود، گويا از یاد برده اند که از فردای کودتا بزرگترین راهپیمایی های ضد دولتی بدون مجوز با حضور میلیونها نفر در خیابانهای تهران و شهرهای بزرگ انجام گرفته.
و اما، ما سبزهای خارج از کشور که یکی از اصلی ترین اهدافمان همانا فشار به دولتهای کشورهای محل اقامتمان بوده تا دولت دروغ احمدی نژاد را به رسمیت نشناسند چه رسد به آنکه بخواهیم از کودتا چیان در خواست مجوز هم کنیم.

در ادامه، این مسول سپاه از سران جنبش خارج از کشور به عنوان کسانی نام برده است که به گفته ی او " نام و نشان خود را ز انقلاب اسلامی دارند"و " نمک خورده و نمکدان میشکنند"، آری تردیدی نیست که نه تنها اینان نام و نشان خود را از انقلاب دارند که حتى انقلاب دست آورد پایمردی های آنها و دیگرانی در داخل چون بهزاد نبوی، محسن میر دامادی، زیدا آبادی و تاجزاده ها است که اکنون در زندانهای قرون وسطی اى شما در وطنشان به سر میبرند.
ما دانشجویان، دگر اندیشان، هنرمندان، و روزنامه نگاران امضأ کننده این اعلامیه، بار دیگر اقتدار گریان را خطاب قرار داده و به آنها یاد آوری میکنیم که از فردای صدور حکم نابخردانه آقای خامنه ای مبنى بر سرکوب ناجوانمردانه یاران دبستانی مان، نه تنها دست از مبارزه نکشیده ایم بلکه متعهد شده ایم، که تا با استفاده از تمام ظرفیتهایمان تا باز پس گیری وطن مقدسمان و احقاق حقوق همه جانبه مردم ایران از پای ننشینیم. پس تهدیدهايى از این دست تنها عزممان را در کسب پیروزی نهایی استوار تر میکند
کمیته مستقل ضد سرکوب شهروندان ایرانی- پاریس
تشکل سبز وین - اتریش
move4iran - Paris
باشگاه دانشجویی حامیان جنبش سبز ایران- برمن
شبکه جوانان ایرانی - برلین
جمعی از سبزهای مقیم ایتالیا
تشکل حامیان جنبش دموکراسی ‌خواهی ایرانیان در لوکزامبورگ
حامیان جنبش سبز پراگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار