آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

سبز‌ترین محرم تاریخ را رقم خواهیم زد.

ايران من : هم‌میهن مسلمان من!
من نیز با تو خواهم آمد؛ با تو خواهم آمد تا با کمک هم، بنیان ایرانی آزاد و سکولار را پایه ریزی کنیم، بنیانی که در آن به هیچ گروهی اجازه داده نخواهد شد که دین تو را در خدمت اهداف سیاسی خویش گرداند.
هم‌میهن مسلمان من!
من با تو خواهم آمد تا ما دوشادوش همدیگر، پایه‌ی ایرانی را بریزیم که تو در اجرای مناسک دین خویش کاملاً آزاد هستی، هیچ نیروی سیاسی نخواهد توانست در چگونگی پرستش خدایت دخالت نماید و از تو هم انتظار دارم بپذیری که این کشور تنها متعلق به تو نیست، از تو می خواهم که به عقاید دیگر هم‌میهنان غیر مسلمان خویش احترام بگذاری، همان گونه که انتظار داری به عقیده‌ات احترام بگذارند.
از تو انتظار دارم انتظار نداشته باشی که تنها قوانین دین تو حاکم بر این مملکت باشد.
از تو انتظار دارم بپذیری که در سیاست کلی کشور تنها و تنها منافع ملی در نظر گرفته شود.
هم‌میهن مسلمان من!
دربار کنونی حاکم، با مغالطه، تو را از کلمه ی سکولار می‌ترساند؛ ولی بدان که سکولاریسم هیچگاه در مقابل دین نیست.
همان گونه منافع ملی ما، در حجاب اجباری نیست؛ در بی‌حجابی اجباری نیز نخواهد بود!
هم‌میهنم!
من و تو به کمک هم، بنیان ایرانی را پی‌ریزی خواهیم کرد که همه‌ی ایرانیان خودی هستند و متعهد به کشور خویش.
پس من هم در این محرم به تو خواهم پیوست و با کمک هم آنرا به سبز‌ترین محرم تاریخ تبدیل خواهیم کرد و همگان خواهند دید که چگونه تعقل بر تعصب پیروز گردید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار