آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

پيام ابوالحسن بنی‌صدر به دانشجويان و ايرانيان داخل و خارج از کشور


جنبش شما دانشجويان و مردمی که در ايران و کشورهای جهان، در جنبش شما شرکت کردند، پيش از آنچه در تصور آيد، تعيين کننده حال و آينده ايران شد. وسعت اين جنبش، برغم تدارک همه اسباب سرکوب و برقرار کردن سانسور و شعارهايی که گويای خواستهای واقعی مردم ايرانند، به جهانيان گفت: رژيم مافياهای نظامی – مالی و آقای خامنه ای که نقش آلت فعل آنها را بازی می کند، صاحب تصميم در باره ايران نيستند. صاحبان تصميم مردم ايران هستند.
درود بر شما که از ياد نبرديد و از ياد نبريد که جنبش همگانی تنها وسيله در اختيار شما برای حفظ ايران از خطر تجاوز نظامی و محاصره اقتصادی و برانگيختن افکار عمومی جهان به حمايت از مردم ايران در جنبش برای استقرار مردم سالاری در ايران است.
۱۶ آذر را روز استقلال و آزادی انسان کرديد و به استبداديان گفتيد حق تصميم با شمامردم است زيرا انسانيت انسان به استقلال او است. به مافياهای نظامی – مالی گفتيد انتخاب با شما مردم است زيرا انسانيت انسان به آزادی او است. اين روز را روز شکست قطعی سرکوبگری سبعانه کرديد. در اين روز، شما فرمان ادامه جنبش را صادر کرديد: جنبش تا پايان ولايت فقيه و استقرار ولايت جمهور مردم ادامه دارد.
شادی، اميد و شکيبائی پيروزی می آورند. وجود شما از شادی و اميد سرشار و شکيبائی شما روزافزون و عزم شما راسخ تر باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار