آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

حمله نیروهای سپاه و بسیج به دانشگاه های تهران و شهید بهشتی



از صبح امروز گروه هایی از افراد سپاه و بسیج به دانشجویان دانشگاه های تهران و شهید بهشتی حمله کرده اند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر از صبح امروز درب های دانشگاه تهران از سوی حراست دانشگاه به نیروهای بسیج و سپاه خارج از دانشگاه باز شده تا این نیروها وارد دانشگاه شوند.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که دانشجویان دانشگاه تهران روز گذشته اعلام کردند در اعتراض به ضرب و شتم دانشجویان این دانشگاه توس نیروهای لباس شخصی در روز دانشجو ۱۶ آذر، امروز 17 آذر ماه تجمعی برگزار خواهند کرد.

ماموران نظامی مسلح به باتوم و اسپری به دانشجویان حمله ور شده اند. همچنین بنابر گزارش دانشجویان دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان نیز بازداشت و به بیرون از دانشگاه منتقل شدند.

همزمان از صبح امروز چندین اتوبوس از بسیجیان و نیروهای لباس شخصی از بیرون دانشگاه برای برگزاری تجمع به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این نیروها با حرکت به سمت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، به تعطیل کردن کلاس ها و حمله به دانشجویان و ضرب و شتم آن ها پرداختند. بر اساس گزارش های دریافتی در حال حاضر 200 نفر از بسیجیان و سیصد نفر از دانشجویان دانشگاه در مقابل هم تجمع کرده و شعارهایی علیه هم سر می دهند.

روز گذشته دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری تجمع بزرگ و خودجوش در این دانشگاه روز دانشجو را گرامی داشتند. در این تجمع دانشجویان شعارهای شدیدی علیه مسئولان نظام سر دادند و در مقابل تپه های اوین، فریاد "الله اکبر" سر دادند.

نیروهای انصار حزب الله و بسیجیانی که با اتوبوس به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شدند به همراه بسیجیان این دانشگاه دانشگاه، در مقابل سلف غذاخوری پسران تجمع کرده و شعارهایی نظير "موسوی کم آورده"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند.

در مقابل دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در مقابل سلف غذاخوری دختران و شعارهایی نظیر "توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد"، "مرگ بر دیکتاتور"، "بسيجی برو گمشو" سر دادند.

با توجه به ضرب و شتم دانشجویان توسط نیروهای لباس شخصی و بسیجیان، همچنان جو این دانشگاه ناآرام است.
به نقل از خبرنامه امير كبير

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار