آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

استقبال با کفش و شعار از صفارهرندی در دانشگاه باهنر کرمان


17 آذر ماه 88
برنا
لبخند صفار سبزها را آن قدر عصبانی کرده بود که هنوز صحبتی نشده ، پشت به جلسه شعار سر دادند. صفار هرندی بدون کوچک‌ترین واکنشی در آرامش کامل گفت ؛ من نمی دانم که شما به کدام قبله اقتدا کرده اید که آمریکا و اسرائیل هم از آن حمایت می کند .

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، همایش افسران جوان و جنگ نرم پیش از ظهر امروز 17 آذر به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور صفار هرندی برگزار شد .

*برنامه ساعت 12:30با حضور دانشجویان منتسب به جریان فتنه و دانشجویان ولایی در سالن همایش های دانشگاه شهید باهنر کرمان که دوطبقه است آغاز شد .

* طرفداران جنبش سبز در طبقه دوم و دانشجویان ولایی در طبقه اول مستقر شدند لازم به ذکر است که دانشجویان منتسب به جنبش سبز از روز قبل با تجمع در دانشگاه برای ایجاد تنش و اغتشاش در برنامه وزیر فرهنگ دولت نهم در حال برنامه ریزی بودند .

*از ابتدای ورود صفارهرندی سبزها با سردادن شعارهای ساختار شکنانه ای مشروعیت دولت را زیر سوال بردند و درحین پخش سرود ملی با هیاهو سعی داشتند جلسه را برهم بزنند که هنوز چند دقیقه ای از پخش سرود ملی نگذشته بود از کار خود شرمنده شده، با سرود ملی همراهی کردند .

*البته ماجرا به همین جا ختم نشد این اول نمایش سبزها بود ، بعد از اتمام سرود ملی ،سرود ای ایران را سر دادند، در این زمان صفارهرندی با لبخند منتظر بود برنامه دسته جمعی سبزها تمام شود!

* لبخند صفار سبزها را آن قدر عصبانی کرده بود که هنوز صحبتی نشده ، پشت خود را به جلسه کرده و شعار سر دادند. وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم بدون کوچک ترین واکنشی در آرامش کامل گفت ؛ من نمی دانم که شما الان به کدام قبله اقتدا کرده اید که آمریکا و اسرائیل از آن حمایت می کند .

*از آنجا که این حرف صفار به مذاق سبزها خوش نیامد سبزها یکباره برگشتند و شعارهای توهین آمیزی خطاب به صفار هرندی سر دادند و برای تکمیل پروژه خود با در ادامه با ژست های مختلف کفش های خود را در آوردند که به سمت صفار پرتاب کنند، در این حین دانشجویان حلقه حفاظتی اطراف صفارهرندی تشکیل دادند تا کفشی به سمت او پرتاب نشود، البته لازم به ذکر است که کفشی پرتاب نشد،سبزها وقتی که دیدند نمی توانند با پرتاب کفش فرهیختگی خود را نشان دهند در یک حرکت خلاقانه به سمت تزئینات و شعارهای روی سالن یورش بردند و با منهدم کردن آنها بار دیگر زنده باد مخالف من را به صورت عینی ترسیم کردند .

*در این زمان صفار هرندی گفت : ویژگی جنبش دانشجویی این است که استکبار ستیز است، و با حمایت منافق و مستکبر بیگانه است ، شما که این ویژگی را ندارید نباید هم در برنامه هایی که جنبش دانشجویی برگزار می کند حضور داشته باشید .

*البته گرچه عملکرد سبزها مانع از آن شد که جلسه سخنرانی شکل رسمی به خود بگیرد اما سبزها جملات کوتاه صفا را هم نتوانستند تاب بیاورند و با سر دادن شعارهای تکراری سالن را ترک کردند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار