آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

گل ‌واژه‌ های احمدی ‌نژاد!!!

ک مجموعه از گل‌واژه‌های احمدی‌نژاد به دستم رسید که گفتم شاید بد نباشد شما هم بخوانید و کلاً حال کنید!
·  با حذف قیمت زمین ، بهای خانه نصف می‌شود!
·  فرار مغزها و سرمایه‌ها نداریم ، هر کس آزاد است هر کجا که خواست زندگی کند!
·  امارات اگر پیشرفت کند ، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم!
· بر خلاف نظر بقیه ، من معتقدم زنان گیلانی در کنار کار و تلاش روزانه ، حریم عفاف و ناموس خود را هم حفظ می‌کنند!!!
·  مردم از شنیدن اسم دموکراسی حالت تهوع می‌گیرند!
·  بر خلاف دولت‌های قبلی ما در انتخابات شوراها ، بی‌طرف عمل کردیم!
·  این که می گویند دو تا بچه کافیه ، بنده معتقد نیستم . کشور ما برای صد و بیست میلیون نفر جا دارد!
·  ۴۲ روزنامه علیه دولت می‌نویسند!
· یک زن (اشاره به فاطمه رجبی) پیدا شده که مردانه حرف می‌زند ، آن وقت شما بهش ایراد می‌گیرید؟
·  در کشور ما طی این دو ساله معجزه‌ی اقتصادی رخ داده!
·  گوجه‌فرنگی ۳۵۰۰ تومان نیست ، بغل خانه‌ی ما ۱۲۰۰ تومان است!
· رشد تورم ۲۳ درصدی (گفته‌ی مرکز پژوهش‌های مجلس) دروغ است ، تورم ۱۳ درصد است! · من نگفتم نفت را سر سفره‌ها می آورم!!
· در سخنرانی من در مجمع عمومی سازمان ملل، يک نفر گفت که فلانی، يک هاله  ای از نور صورت تو را فرا گرفته بود!
·  امروز همه به اين واقعيت معتقدند که در حال حاضر کشور را امام زمان مديريت می کند.
· بعضی افراد بی ايمان می گويند که ما در هيات دولت، يک صندلی برای آقا خالی می گذاريم، در حالی که اگر آقا به هيأت دولت بيايد که تنها نمی آيند! با يارانشان تشريف می آورند!
· ميانگين سن دانشمندان هسته ی ما، 17 سال است!
·  يک دختر 15 ساله در شيراز توانسته  است در زيرزمين خانه شان، اورانيوم را غنی کند!
· با چاقوی زنجان، دست و پای دشمنان اين مملکت را قعط می‌کنيم!
· آقای مشايی مظلوم واقع شدند! ايشان هيچ گاه نگفتند ما با ملت اسرائيل دوست هستيم! (بلکه ايشان گفتند ما با مردم اسرائيل دوست هستيم!)
·  روشنفکران، به اندازه ی بزغاله هم نمی فهمند!
· سران کشورهای دنيا برای نزديکی با کشور ما صف کشيده اند، مثل اين پيرزن ها که در صف زنبيل می‌گذارند!
·  (در کنفرانسی در آمريکا فرمودند:) من می خواهم يکی دو نکته بگويم (بعد ان تا پوینت گفت)!
·  آقای کردان مظلوم واقع شدند و استيضاح ايشان غيرقانونی است!
·  50 درصد جابه جايی ها در تهران، می تواند با منوريل انجام شود!
·  هرگز نمی گذارند که اوباما رئيس جمهور آمريکا شود!
· بهای کنونی نفت(150دلار در سال86) بسيار پايين است و من پيش بينی می کنم که نفت به 200 دلار هم برسد!
· من به آقای علی آبادی گفتم که خودت با قدرت وارد فوتبال شو و فدراسيون فوتبال را اداره کن!
· عده ای می گويند که بازار آزاد همه چيز را حل می کند، ولی من به شما می گويم که بازار آزاد برای دزدها و سارق هاست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار