آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

پشت صحنه مانور دانشجویی! روزدانشجو در دانشگاه تهران

به نقل از سايت آينده
نزدیك ساعت 11 به صحن دانشگاه آمدم ، همه چیز فرق می كرد، چهره هایی دیدم كه به هیچ وجه آشنا نبودند..كارت بی نام بود اما مهر خاصی داشت كه جعل آن را سخت می كرد و افراد با نشان دادن آن كارت بدون هیچ ممانعتی وارد دانشگاه می شدند و هر لحظه بر جمعیتشان افزوده می شد، ای كاش اینان حداقل دانشجوی دانشگاه های دیگر بودند


در حالی كه شب گذشته صداوسیما به انتشار ناشیانه اخبار و تصاویر یكطرفه از مراسم دانشگاه تهران پرداخت، بررسیهای خبرنگار آینده از تلاشهای عجیب برای ایجاد مراسمی مصنوعی در روز دانشجو با كمك افراد خارج از دانشگاه حكایت دارد.
"شعار ماشاءالله حزب الله" در حالی از سیما پخش شد كه این شعار حتی در جمع دانشجویان بسیجی نیز مرسوم نیست و شعار محوری حاج بخشی در سالها قبل است و همین مورد غلظت دانشجویی جمع مذكور را هویدا كرد! همچنین پرچمهای ایران نفیس و پوسترهای چاپی از قبل آماده شده، مصنوعی بودن تجمع را تشدید می كرد.
بنا بر این گزارش، از روزهای قبل یك مجموعه برای شمار زیادی از تلفنهای همراه دانشجویان- اعم از دانشگاه تهران و دیگر دانشگاه ها- حدود 20 پیامك ارسال شده و با اشاره به فتنه سبز، آنها را به دانشگاه تهران فراخوانده است.
روز گذشته رسانه های حامی دولت جمعیت این گروه را بین 4000 تا 7000 تن اعلام كردند، اما تعداد آنها امروز 1200 نفر اعلام شد.
در این حال، در شرایطی كه پلیس و نیروهای حراست دانشگاه تهران از ورود افراد فاقد كارت دانشجویی به دانشگاه خودداری می گردند، یك شاهد عینی راز تجمع دانشجویی! مذكور را بر ملا كرد.
وی می نویسد:
ساعت 10 صبح روز 16 آذر در محوطه دانشگاه تهران، اطراف مصلای نمازجمعه قدم می زدم و منتظر شروع مراسم روز دانشجو بودم، در آن ساعت خبری نبود. بنابر این به كتابخانه رفتم و مشغول مطالعه شدم ، نزدیك ساعت 11 مطالعه را رها كردم و به صحن دانشگاه آمدم ، همه چیز فرق می كرد، چهره هایی دیدم كه به هیچ وجه آشنا نبودند، دیدم به یك باره فضای دانشگاه عوض شد و عده ای با قیافه های مذهبی ( ریش بلند و ...) دانشگاه را قرق كرده اند. آری...
از چند روز قبل به واسطه دوستانم متوجه شده بودم روز 16 آذر قرار است 2000 نفر سازماندهی و با كارت وارد دانشگاه تهران شوند، بعدا پی بردم ورود اینها به بهانه جشن ولایت عشق است كه از ساعت 10:30 تا قبل از اذان ( ساعت 12) در مسجد دانشگاه برگزار می شود.

یكی از دوستانم كارت ورود خودش را به من داد ، كارت بی نام بود اما مهر خاصی داشت كه جعل آن را سخت می كرد و افراد با نشان دادن آن كارت بدون هیچ ممانعتی وارد دانشگاه می شدند و هر لحظه بر جمعیتشان افزوده می شد، ای كاش اینان حداقل دانشجوی دانشگاه های دیگر بودند ، ظاهرا نتوانسته بودند 1000 دانشجو بیاورند و دست به دامن اصناف  و بازار و كارمندان شده بودند!
هنوز دقایقی از ساعت 11 نگذشته بود كه دیدم سعید حدادیان هم از در قدس آمد و به طرف مسجد رفت ، چند دقیقه بعد صدای الله اكبر و مرگ بر منافق را از سمت دانشكده فنی شنیدم ، دیدم همه  به آن سمت روانه شدند و جشن را فراموش كردند ، من بودم و یك مسجد خالی كه بنا بود 1000 تن را در خود جای بدهد!
اینان با نام جشن امام علی ( ولایت عشق) آمدند اما به دنبال هدف دیگری رفتند و دریغ از دقیقه ای جشن! سوال من این است كه شما می توانید با كارت مخصوص وارد دانشگاه شوید چرا این كار خود را با نام جشن غدیر انجام می دهید و بعد حاضر نیستید یك دقیقه جشن بگیرید و در تمامی مدتی كه برای جشن اعلام كرده اید مشغول فریاد "مرگ بر منافق"  و " موسوی، اسرائیل پیوندتان مبارك" هستید؟

روبروی دانشكده فنی پر شده بود از كسانی كه شعار "مرگ بر منافق" شان قطع نمی شد ، با این كه از قبل برنامه اینان را می دانستم اما مبهوت شده بودم ، صبر كردم ، و آرام آرام به سمت دانشكده پزشكی رفتم ، جمعیتی را دیدم كه سبز هستند و شعار مرگ بر دیكتاتور می دهند ، برخی دانشجویان نیز از گوشه و كنار به این جمعیت پیوستند، برخی شعار ".. دروغ گو كارت دانشجویی ات كو" می دادند، عده ای به دانشجوها فشار می آوردند و چند جا با لگد و افشانه فلفل با دانشجو ها مقابله كردند و مانع از نزدیكی سبزها به سر در دانشگاه شدند یك جا دیدم یك مرد حدود 50 ساله با یك دختر دانشجو درگیر شد... من بانیان این غائله را لعنت می كردم كه چرا بسیجی ها را با دانشجویان درگیر كردند و باعث ایجاد نفرت در برخی از دانشجویان از بسیجیان شدند .
دانشجویان كه دیدند ماندن آنها جز درگیری حاصل دیگری ندارد به سمت دانشكده فنی حركت كردند، دانشجویان اصلاح طلب روبروی دانشكده فنی را پر كرده بودند و شعار می دادند، بالاخره توانستند از سمت راست با فشار وارد شوند و سبز ها را با زور كنار بزنند و از تنه زدن به دختر و پسر ابایی نداشتند، بالاخره پله های روبروی دانشكده را فتح كردند و پرچم ایران را به نشانه پیروزی بر استكبار(!) به احتزاز در آوردند ...مجددا برخی خود را به سردر رساندند و درگیری شروع شد .... این داستان تا عصر ادامه داشت.
عصر آن روز خبر آوردند كه كارت هایی كه اینها با آن وارد دانشگاه شده اند سه روز اعتبار دارد. شاید  قرار است اینان با لیسانس از دانشگاه بیرون بروند.
به نظر می رسد این گونه تحركات حتی به ضرر دانشجویان بسیجی و حامی دولت تمام می شود كه فارغ از التهابات چند روزه می خواهند مدتها در كنار همكلاسیهای خود درس بخوانند و این گونه اقدامات وجهه آنان را تخریب می كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار