آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

برادرم تفنگت را زمین بگذار... دعوت از نیروهای مسلح به پیوستن به مردم در محرم


به نقل از وبلاگ راه سبز آزادي
انتشار نامه گروهی از فرماندهان و افسران ارتش به مردم ایران نشان دهنده پیروزی دیگری بود برای جنبش سبز.مسلما پایداری جنبش و طولانی شدن مبارزه سبب شده تا نظامیان با وجود تهدیدات بسیار دست به چنین کاری بزنند. نظامیان با وجدانی که حاضرند از جان خود در دفاع از میهن بگذرند هرگز در برابر خواست ملت قرار نمی گیرند؛ مطمئنا همین وضعیت در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نیز وجود دارد. این نکته را نباید فراموش کرد که یگانهای نظامی محدودترین ارگانها در یک نظام استبدادی هستند، و با کوچکترین انحراف از دستورات، حتی به مرگ محکوم  می شوند. از طرفی پیروزی یک جنبش ضد کودتا تنها با پیوشتن نیروهای نظامی وانتظامی و رویگرداندن آنان از حکومت ممکن است. اما اعلام این همراهی نیاز به گذر زمان و شرایط مناسب دارد.
یکی از بهترین موقعیتها برای نیروهای نظامی مراسمی است که حداکثر مردم در آن شرکت می کنند، چون در صورت مواخذه دلیل قانع کننده ای برای آن خواهند داشت.
محرم یکی از آن موقعیتهای طلایی است؛ شرکت در مراسم مذهبی به هیچ بهانه ای نیاز ندارد؛ در کنار مردم بودن و شنیدن صدای اعتراض و دعوت آنان از نزدیک، آنها را بیشتر و بیشتر به پیوستن به مردم تشویق خواهد کرد.

10روز محرم بهترین فرصت برای رساندن پیام حقانیت خواست مردم به نظامیان است و باید به اولویت اصلی ما تبدیل شود؛با نوشته های وبلاگی، پخش دعوتنامه، درست کردن پوسترو نوشتن شعاراز آنان می خواهیم به ما بپیوندند.
برادرم تفنگت را زمین بگذار...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار