آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

تبلیغ برنج‌ های سمی در صدا و سیما

خبرآنلاین: : یکی از شرکت‌های وارد کننده برنج‌های هندی بی‌کیفیت که نامش از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی هم به عنوان عامل واردات برنج‌های بی‌کفیت و آغشته به سم آرسنیک اعلام شد، دوباره از رسانه ملی سر درآورده است.
تبلیغات تلویزیونی این برند برنج حدود 3 ماه پیش و در بهبوهه افشای برنج های سمی با نامه ای که نمایندگان مجلس،خاصه نمایندگان شمال کشور به عزت الله ضرغامی،رئیس سازمان صدا و سیما نوشتند،با دستور مستقیم رئیس رسانه ملی ممنوع شد،اما با آرام شدن اوضاع و انتشار گزارش موسسه استاندار مبنی بر آلودن نبودن این برنج ها،تبلیغات این برند معروف برنج دوباره آغاز شده است.
این درحالی است که نمایندگان مجلس در نامه خود به ضرغامی نوشته بودند که برای حفظ سلامتی مردم نباید برنج های بی کیفیت هندی در قالب شرکت های ایرانی از سوی شبکه های تلویزیونی به صورت آشکار تبلیغ شوند،و سازمان صدا و سیما باید جلوی تبلیغ برنج های آلوده و سمی را بگیرد.
وزارت بهداشت نیز به عنوان مرجع رسمی اعلام غذاها و محصولات آلوده بر آلوده بودن این برنج ها به سموم مصر است،و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز گزارشی در خصوص آوده بودن برنج ها وارداتی بر خلاف گزارش موسسه استاندارد مبنی بر آلوده نبودن برنج ها،منتشر کرده است،که تناقض ها در این دو گزارش به ابهامات و عوامل اقتصادی پشت پرده موضوع برنج های آلوده دامن می زند.
اما با گذشت چند ماه از ماجرای واردات برنج های آلوده به سم آرسنیک که تا کنون جان چند تن از هموطنان را نیز گرفته است،مشخص نیست چرا دوباره برنج های آلوده به جام جم راه پیدا کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار