آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

ابراز تاسف شديد موسسه تنظيم و نشر آثار امام از حرمت شكني صداو سيما

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): حمید انصاری، قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما از "حرمت‌شکنی بی‌سابقه صدا و سیما" نسبت به آیت‌الله خمینی، در تصاویر پخش شده از برنامه‌های خبری روز 16 آذر ابراز تاسف کرد.


در نامه حمید انصاری تصریح شده است: آن‌چه از گزارش‌های مختلف افرادی که در صحنه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های مختلف حضور داشته‌اند، استنباط می‌شود آن است که موضوع بدان‌گونه که در برنامه تلویزیون نشر یافته، نبوده و در این روز اهانتی نسبت به آیت‌الله خمینی نشده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی افزوده است: علیرغم آنکه در این روز بعضا شعارهای ساختار شکنانه دیگری با کمال تاسف مطرح شده، اما هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی گزارش نشده است.

حمید انصاری پخش فیلمی حاوی صحنه سوزاندن تصویر آیت الله خمینی را اقدامی غیرقابل قبول دانسته و تاکید کرده است که بر فرض آنکه آنچه که در تصاویر تنظیم شده و نامرتبط نشان داده شده است، در گوشه ای از تجمعات آن روز، توسط فردی مجهول و مغرض انجام یافته باشد، توسعه آن به گونه ای که گویی جو غالب چنان بوده است، دروغی بیّن و مسلم می باشد.

به گفته او، حرمت شکنی بی سابقه صدا و سیما در تنظیم تصاویر پخش شده جدا باعث تاسف، تعجب و اعتراض جدی دوستداران آیت الله خمینی است. این نامه تصریح کرده است که اگر چنین عکسی در یکی دیگر از نشریه های کشور منتشر می شد، واکنش شدید علاقمندان به انقلاب اسلامی را در پی می آورد.

  بر اساس این نامه ، نکته حائز اهمیت آن است که هیچیک از شبکه های خارجی و رسانه های دیداری و نوشتاری - علی ما نقل - چنین مطلبی را انعکاس نداده و این اشتباه تنها مخصوص صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی پیش از درگذشت آیت‌الله خمینی با هدف جلوگیری از تحریف نوشته و ثبت سخنرانی‌ها و نامه‌های بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. در حال حاضر ریاست این موسسه را حسن خمینی، فرزند احمد خمینی بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار