آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

“عاشورا باحرکت‌حسینی عقبه‌فتنه را جمع‌می‌کنیم”

پنجشنبه, ۱۹م آذر, ۱۳۸۸

کلمه:رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با انتقاد از طرفداران جنبش سبز گفته است: به برکت این نظام برخی آقا‌ شده و لباس آقایی بر تن کردند، اما نمی‌دانستیم اینها گرگ‌های بودند که لباس میش بر تن کردند و با کمال تاسف نمک خورده و نمکدان شکستند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در سخنانی در همایش ائمه جماعات، محرم و تبلیغ، مساجد را اثرگذارترین،‌ فعال‌ترین ودرخشنده‌ترین پایگاه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی دانست و‌گفت: از خدمات ائمه‌جماعات باید تقدیر شود، چرا که آنها در بحران و فتنه بی‌نظیر اخیر که در کشور اتفاق افتاد، درمقابل سبزپوشانی که هیچ خبری از سبزی ندارند و نور ‌و‌ نورانیت انقلاب در سرزمین وجودی آنها نفوذ نکرده است، ایستادند.
نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به برکت این نظام برخی آقا‌ شده و لباس آقایی بر تن کردند، اما نمی‌دانستیم اینها گرگ‌های بودند که لباس میش بر تن کردند و با کمال تاسف نمک خورده و نمکدان شکستند.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: آنها کمر به از بین بردن نظام مقدسی بسته‌اند که امام(ره) حفظ آن را اوجب واجبات دانست و مسئله‌ای را که در هیچ انتخاباتی سابقه نداشت، اعلام کردند.
ابراهیمی ادامه داد: پیش از انتخابات از نظر آنها هم شورای نگهبان قانونی و هم قانون انتخابات معتبر بود و تقلب و تخلف وجود نداشت، اما از جا که متوجه شدند رییس‌جمهور نیستند، با بحث تقلب و برنامه از پیش تعیین شده آشوب را به راه انداخته و قلب امام زمان را با این حرکت رذیلانه خود، داغدار کردند.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، خاطرنشان کرد: ائمه جماعات در روشنگری این مسایل بسیار موثر بودند، به طوری که امروز ما شاهد هستیم افرادی که فریب خورده هستند در روز ۱۳ آبان پیش از ۱۵۰۰ نفر نبودند و در ۱۶ آذر نیز بیش از ۲۰۰ نفر هم نشدند.
وی گفت: افرادی که در این تجمعات حضور یافته‌اند به دنبال این آقایان نیستند، بلکه زیر پرچم این آقایان برای اهداف خود تلاش می‌کنند و بارها گفته‌اند زید، بکر و خالد برای ما مهم نیست و اینها اقداماتی است که در قالب آن می‌توانند به اهداف خود برسند.
ابراهیمی به حضور سبزپوشان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: در آن روز کسانی پرچم سبز بر دست گرفته و با بطری و آدامس جویدن در صف‌های نماز حضور یافتند و با کارهای زشتی که انجام دادند اعلام کردند، حتی اعتقادی به اسلام ندارند چه برسد به جمهوری اسلامی.
وی تاکید کرد: اینجا لازم است که همه ما تلاش کنیم تا افرادی را که از این موضوع آگهی ندارند، روشن کنیم و در چارچوب‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری که توانستند به درستی جامعه را هدایت و رهبری کنند و چشم فتنه را از حدقه بیرون بیاورند، هدایت کنیم.
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و عاشورای حسینی اظهار داشت: از این فتنه چیزی باقی نمانده و انشاء الله با فرا رسیدن روز عاشورا و حرکت حسینی بتوانیم این عقبه فتنه را جمع کرده و دل امام زمان را شاد کنیم و وحدت کشور همچنان بر محور ولایت پایدار بماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار