آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

گزارش کمیته حقیقت‌یاب علنی نمی‌شود/ ارائه گزارش این هفته به‌نمایندگان

تهران:۱۱:۱۵ ,  ۱۳۸۸/۰۹/۲۱

خبر گزاري مهر : نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیته حقیقت یاب این هفته در جلسه غیرعلنی مجلس و تنها برای اطلاع نمایندگان مطرح می شود.
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: هنوز روز دقیق ارائه این گزارش مشخص نشده اما  گزارش کمیته حقیقت یاب این هفته در مجلس، به احتمال زیاد به صورت غیرعلنی و برای اطلاع نمایندگان مطرح می شود.
عضو کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه، کمیته حقیقت یاب گزارشی در زمینه مسائل مربوط به حوادث پس از انتخابات، مسائل کوی دانشگاه، دستگیری های پس از انتخابات و دیگر مسائل مربوط به این موضوع را به نمایندگان ارائه می دهد.
کمیته حقیقت یاب مجلس پس از اعلام نتایج انتخابات و بازداشت‌های که در ارتباط با این موضوع صورت گرفت از سوی رئیس مجلس ماموریت یافت تا به کند و کاو درباره بازداشتی‌ها و بازداشتگاه‌های که معترضین به نتایج انتخابات در آنجا نگهداری می‌شوند بپردازد.
همچنین پس از حمله گروهی ناشناس به مجتمع سبحان و کوی دانشگاه، محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس از سوی لاریجانی رئیس مجلس ماموریت یافت تا علل بروز این وقایع و افرادی که در این قضیه دخیل بودند را پیگیری کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار