آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

اختصاصي از فرداي ايران : ديگر سكوت كافي است !!!

از هم اينك و با توجه به هتك حرمتهاي متعدد به راهبران جنبش سبز و مراجع عاليقدر جهان تشيع لازم است كه به حمايت از مردم اصفهان و نجف آباد و همين طور آيت اله صانعي و آيت اله طاهري اصفهاني گرانقدر به خيابانها بيائيم و مستقيما شخص رهبري را به شكلي كه تمامي دوستداران و ذوب در ولايت شدگانشان بشنوند مورد لطف و خطاب قرار دهيم .

شعرهايي كه اين چند وقت بيشتر وجود اين جلادان را به آتش مي كشيد اينها هستند :


اي رهبر واداده     خميني چشم براته


ننگ ما، ننگ ما     رهبر الدنگ ما


خامنه اي حيا كن     سلطنتو رها كن


اين ماه ، ماه خون است     يزيد سرنگون است 

مرگ بر ستمگر     چه شاه باشه چه رهبر 

سید علی شعارشون     تجاوز افتخارشون


از هر فرصتي براي گفتن اين شعائر استفاده مي كنيم . 
لازم است بدانيم كه فردا در گراميداشت ياد مرجع عاليقدر آيت اله منتظري مراسم بزرگداشتي در ميدان توپخانه ( امام خميني ) داير است . نكاتي به ذهنم رسيده كه آنها را در اينجا اعلام مي كنم :

1- در صورت بسته بودن راه هاي منتهي به ميدان توپخانه تمامي بازار و خيابان هاي امير كبير و لاله زار و ناصر خسرو و اطراف در اختيار ماست . فرصتي خوبي است كه ساير بازاريان نيز به جنبش سبز بپيوندند !!!

2- همزمان با ميدان امام خميني در ميدانهاي هاي  انقلاب فردوسي ، امام حسين ، ميدان توحيد ، ميدان آريا شهر ، ميدان ونك ، ميدان تجريش ، ميدان  صنعت شهرك غرب ، ميدان كاج و سرو سعادت آباد ، ميدان رسالت ، فلكه دوم و اول تهرانپارس  مي توان تظاهراتهايي برگزار كرد پس نيازي نيست كه تمامي عزيزان به سمت ميدان امام خميني بياييد . با توجه به موقعيت مكاني خود از هر كدام از گزينه هاي ممكن استفاده كنيد .

3- در شهرهاي نجف آباد و اصفهان در دوم دي تظاهراتهايي پراكنده صورت گرفته كه در راستاي تداوم آن لازم مي دانم كه از مردم غيور و آزاده اصفهان و نجف آباد بخواهيم كه سوم دي نيز در حمايت از آيت اله طاهري اصفهاني و آيت اله منتظري به راهپيمايي هاي خود در كنار زاينده رود و همين طور ساير نقاط شهر ادامه دهند . 

4- از مردم غيور و آذري زبان و همچنين شيرزنان و پايمردان شيراز مشهد و اهواز و كرمان و همچنين ساير نقاط ايران مي خواهيم كه ما را در بزرگداشت فقيه عاليقدر كه چون اين جلادان دست به خون هيچ كسي نيالود و آزاده زيست و مردانه جان سپرد ياري كنند .

5- دانشگاه هاي آزاد و سراسري در سراسر ايران و به خصوص شهرهاي تهران و تبريز و قم و مشهد و اصفهان و شيراز ما نيازمند حضور سبزتان هستيم . وعده ما در سوم دي ماه در سراسر ايران !

6-از مراجع عظام و علماي عزيز اسلام نيز مي خواهيم كه در برابر اين هجمه بزرگ و جفايي كه در حق مرجعيت شيعه توسط ديكتاتوري آقاي خامنه اي و توهين به مقدسات شيعه سكوت نكنند و با اعلام حمايت خود از آيت اله طاهري اصفهاني و آيت اله صانعي عزيز و گرانقدر بلايي را كه بر سر آيت اله منتظري آوردند بر سر اين دو بزرگوار نياورند . ما عاجزانه از شما تقاضا داريم كه با حضور خود مشت محكمي بر دهان اين جلادان سفاك تشنه به خون ايرانيان بزنيد . ايران سبز اين روزها به شما ياوران دين و آزادي نيازمند است . 


7-ما همچنان اعلام مي كنيم كه از خشونت بيزاريم و از آن دوري مي كنيم اما اگر همچنان لاشخوران و جلادانتان را ببينيم كه به ضرب و شتم مردم مي پردازند اين اعمال كثيفشان را بي پاسخ نمي گذاريم .


8-برادران ارتشي و سپاهي عزيز كه مي دانيم شما با اين جلادان نيستيد و از مردم ايران هستيد ، سكوت تا كي ؟؟؟ يعني نرسيده آن هنگامه سبز كه با پيوستن به مردم اين حكومت كستبد و جلاد را به زير بكشيم . اين محرم فرصت خوبي براي اعلام است و آغوش سبز اين مردم پذيراي حضورتان .



وعده ما سوم دي ماه در سراسر ايران

 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار