آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

قرار بازداشت موقت کامران آسا تمدید شد


تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس):  قرار بازداشت موقت کامران آسا روز گذشته با انتقال وی به شعبه‌ی 28 دادگاه انقلاب از سوی قاضی مقیسه تایید شد.
کامران آسا برادر کیانوش آسا دانشجوی جان باخته طی وقایع اخیر پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، روز 16 آذر هنگامی که قصد ورود به دانشگاه علم و صنعت برای شرکت در مراسم بزرگداشت برادرش را داشت توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری دیده بان حقوق بشر کردستان، وی هم اکنون در بند عمومی زندان اوین نگهداری می‌شود و با توجه به داشتن عارضه‌ی قلبی در شرایط بدی به لحاظ وضعیت جسمانی قرار دارد. تلاش‌ها و پیگیری‌‌های مادر و خواهر کامران برای تبدیل قرار بازداشت وی تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.
از سوی دیگر شرایط نامناسب روحی و جسمی مادر و خواهران کیانوش و کامران آسا به دنبال مرگ کیانوش با بازداشت کامران تشدید شده است.

دانشجوبان دانشگاه علم و صنعت در تهران طی روزهای اخیر در مراسم ها و تجمعات خود ضمن گرامی داشت یاد کیانوش خواستار آزادی برادر این دانشجوی شهید شده‌اند. دانشجوبان همچنین اعلام کرده‌اند در صورت تداوم بازداشت کامران آسا طی هفته‌آینده دست به تحصن خواهند زد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار