آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

کمیته ویژه:چهارمین قربانی کهریزک هم احتمالا براثرشکنجه فوت کرده است


دوشنبه, ۵م بهمن, ۱۳۸۸
کلمه:سروری در واکنش به اظهارات روح الله حسینیان در برنامه رو به فردا گفت: قصد پاسخگویی به ایشان را ندارم و نمی‌خواهم موضوع وارد حاشیه شود.
پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقادات روح‌الله حسینیان که گزارش کمیته ویژه مجلس در مورد حوادث کهریزک را در راستای منحرف کردن اذهان عمومی از جرم بزرگ انتخابات خوانده بود گفت: آن چه برای اعضای کمیته ویژه مجلس در این پرونده مهم بود، دفاع از حیثیت نظام و حقوق شهروندان، فارغ از گرایشات سیاسی آنها بود.
سروری با اشاره به تلاش نمایندگان برای دفاع از حقوق قربانیان این حوادث، افزود: سیاسی کردن این گزارش از سوی تندروهای دو جناح موجب دشوارتر شدن پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهد شد.
سروری در واکنش به اظهارات عبدالحسین روح‌الامینی در مورد قربانی چهارم بازداشتگاه کهریزک نیز گفت: رسیدگی به پرونده مرگ «رامین آقازاده» در راستای ماموریت کمیته ویژه مجلس نبوده است با این حال به عنوان نماینده ملت پیگیر این موضوع خواهیم بود.
پرویز سروری نماینده تهران در گفت وگو با «فردا »، اظهار داشت: ماموریت کمیته ویژه مجلس فقط رسیدگی به مسائل داخل بازداشتگاه کهریزک و کسانی که در داخل بازداشتگاه کشته شده‌اند بوده است، در حالی که رامین آقازاده پس از آزادی از کهریزک فوت کرده است.
سروری تصریح کرد: به احتمال زیاد مرگ آقازاده بر اثر عوارض ناشی از حضور در بازداشتگاه کهریزک بوده است که در این زمینه برای دفاع از حق ایشان خود را موظف می‌دانیم.
روح الامینی در گفتگو با هفته‌نامه پنجره اعلام کرده بود، رامین آقازاده قهرمانی چهارمین قربانی وقایع بازداشتگاه کهریزک است که پس از آزادی از بازداشتگاه کهریزک بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است و گزارش آن به دلیل آنکه ممکن بود وجدان عمومی جامعه جریحه دار شود، از سوی مسوولان منتشر نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار