آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

خبر گزاري مهر : اکثر تهرانی‌ها خوشه سومی هستند


گزارش میدانی مهر از قرار گرفتن اکثر مردم تهران جزو خوشه سوم درآمدی در راستای پیاده سازی هدفمند شدن یارانه‌ها حکایت دارد. به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز آمار، خانوار های 1 تا 2 نفره طی 3 روز از3 تا 5 بهمن ماه سالجاری، خانوارهای 3 نفره نیز از 6 تا 8 بهمن ماه، خانوارهای 4 نفره نیز از 9 تا 11 بهمن ماه، خانوارهای 5 نفره به بالا نیز از 12 تا 14 بهمن ماه سالجاری به سایت مرکز آمار ایران برای اطلاع از وضعیت خوشه بندی خود مراجعه کنند یا از طریق پیامک 300000 از وضعیت خود اطلاع یابند. همچنین خانوارهایی هم که براساس زمانبندی یاد شده موفق به مراجعه نشوند می توانند طی 8 روز 15 تا 22 بهمن ماه سالجاری به سایت مرکز آمار مراجعه کنند.
گزارش میدانی مهر از سطح شهر تهران نشان می دهد که اکثر مردم تهران در خوشه سوم درآمدی قرار گرفته اند، ضمن اینکه اکثر مردم به این نحو خوشه بندی اعتراض دارند و در سایت مرکز آمار ایران نیز گزینه اعتراض را انتخاب کرده اند. برهمین اساس، به نظر می رسد منطقه جغرافیایی محل سکوت نیز در تعیین خوشه بندی‌ها لحاظ شده است.
بر اساس اعلام مسئولان دولتی، براساس پنج معیارغیردرآمدی "خودرو، مسکن، تحصیلات، تعداد افراد شاغلین خانوار و میزان وام اخذ شده از نظام بانکی" دهک بندیها انجام می شود.
البته خوشه‌بندی خانوارها براساس اطلاعاتی که در 3 ماهه ابتدای سال گذشته جمع آوری شده، انجام شده است. در همین حال، محمد مدد رئیس مرکز آمار ایران در گفتگو با مهر با بیان اینکه خوشه اول و دوم در اولویت دریافت یارانه نقدی هستند، افزود: خوشه سومی‌ها هم یارانه تعلق می گیرد مگر آنکه خود از گرفتن یارانه منصرف شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار