آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

معاون سابق وزارت خارجه: اگر با انگلیس قطع رابطه کنیم دیگر توطئه نمی کند؟


تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): سیدمحمدصدرمعاون اسبق وزیرخارجه در یادداشتی در روزنامه اعتماد ، طرح برخی نمایندگان مجلس برای قطع رابطه سیاسی با انگلیس را غیرمفید خواند.
وی دربخشی از یادداشت خود با اشاره به اینکه فتنه گری های دوران انتخابات و فعالیت رسانه ای انگلیس،دلیل این اقدام نمایندگان شده، آورده است:
آیا با قطع رابطه این دو مشکل حل خواهد شد؟اگر با انگلیس قطع رابطه کنیم، انگلیس دیگر فتنه گری نمی کند؟ اگر قطع رابطه کنیم دیگر فعالیت رسانه یی ادامه پیدا نمی کند؟
به جای اینکه سعی کنند با بررسی دقیق و کارشناسانه این مسائل راهکاری برای مقابله با آن پیدا کنند، به دنبال ساده ترین و پیش پاافتاده ترین راهکار هستند. باید دید چرا آنها کار رسانه یی می کنند و تاثیرگذارند اما ما نمی توانیم. بزرگ ترین خدمتی که امروز به همین رسانه های خارجی می شود از داخل کشور خودمان است. وقتی رادیو و تلویزیون آن گونه که باید و شاید وظایف خودشان را انجام نمی دهند،اطلاع رسانی به موقع و کافی نمی شود، صدا و سیمای ملی تبدیل به صدا و سیمای جناحی می شود و... طبیعی است که افکار عمومی به سمت رسانه های بیگانه سوق پیدا کند.
محمدصدر در پایان یادداشت خود آورده است:در شرایط کنونی جهانی قطع رابطه راه حل نیست، باید راه حل را در سیاست داخلی جست وجو کنیم و با سر پنجه تدبیر مسائل و مشکلات را حل کنیم و به جای کوبیدن پتک روی آتش، آن را با آب و باران رحمت خاموش کنیم. زمانی که مردم با تمام وجود از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند دیگر نه جاسوس انگلیس می تواند کاری انجام دهد نه رسانه های خارجی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار