آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

کروبی : راهی جز پذیرش حاکمیت واقعی رای و خواسته مردم نیست


تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز(جرس) : حجت الاسلام مهدی کروبی  در دیدار با محمد کیانوش راد تاکید کرد  کسانی که در درون حاکمیت برای حذف مردم نقشه ها می کشند راهی جز پذیرش حاکمیت واقعی رای و خواسته مردم را نخواهند داشت .


محمد کیانوش راد _نماینده اهواز در مجلس ششم و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت _ از اسرای دعای کمیل سبز بود که در تاریخ ۸۸/۱۰/۲ پس از ۶۳ روز تحمل زندان انفرادی در زندان اوین آزاد شد.

به گزارش وبلاگ فرزند خوزستان در این دیدار مهدی کروبی با توجه به اوضاع و احوال کنونی و انواع فشارها و تضییعات ایجاد شده برای فعالان سیاسی و مدنی گفت : « اطمینان داشته باشید که ما ایستاده ایم و از حقوق مردم که جزء خواسته های اصلی انقلاب اسلامی بوده است و اصلاحات عقب نشینی نخواهیم کرد ؛ اسلام اجازه عقب نشینی از حقوق مردم را به ما نمی دهد ، من همانطور که بر اصل دفاع از استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی و حاکمیت قانون اساسی پای می فشارم در عین حال پیگیر رفع مظالم از حقوق از دست رفته فعالان سیاسی و نیز دفاع از حقوق تمامی شهروندان در سراسر کشور خواهم بود ؛ کروبی اهل سکوت نخواهد بود . »

وی با اشاره به تاثر و ناراحتی وی از دستگیری و به زندان افتادن بسیاری از چهره های سیاسی، علمی و فرهنگی افزود : « وقتی می شنوم ، با کسانی که در مسیر انقلاب ، نظام و دفاع از حق مردم این گونه ناعادلانه برخورد می شود بسیار متاثر می شوم ؛ من برای پرداخت هزینه های بیشتر ایستاده ام و از سرزنشها و فشارها باکی نخواهم داشت . » وی ضمن آرزوی آزادی سایر زندانیان سیاسی گفت : « اطمینان داشته باشید اوضاع چنین نخواهد ماند و بالاخره ناگزیر خواهند شد حرفها و خواسته های مردم را بشنوند ، و کسانی که در درون حاکمیت برای حذف مردم نقشه ها می کشند راهی جز پذیرش حاکمیت واقعی رای و خواسته مردم را نخواهند داشت . »

در این دیدار محمد کیانوش راد از حساسیت و توجه  کروبی نسبت به وضعیت زندانیان سیاسی و اظهار تاثر وی ، قدردانی و از پیگیریهای شجاعانه ایشان نسبت به حقوق و مطالبات مردم تشکر نمود. کیانوش راد در ادامه خطاب به آقای کروبی گفت : « دستگیریها و فشارها تاثیری بر عزم فعالان سیاسی در دفاع از حقوق اساسی مردم که در قانون اساسی نیز کرارا مورد تایید و تاکید قرار گرفته است نخواهد داشت و اصول قانون اساسی تنها فصل الخطاب حل مشکلات فعلی و خروج از بحران ایجاد شده خواهد بود . »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار