آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

نامه ای درباره اثبات تقلب در انتخابات - حتماً بخوانيد !!!


تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۸۸
احمد راشدی


با سلام

مسئولین بلند پایه نظام ، نمایندگان مجلس ، مراجع تقلید ، روزنامه نگاران ، صدا و سیما ، سردبیران وب سایتهای اطلاع رسانی و مردمی ، و کلیه اقشار ملت ایران

آنچه این روزها که خیلی ها بوِیژه انسانهای آزادی خواه رنج می کشند و شاهد حوادث تلخ و از دست دادن عزیزان این سرزمین و بوم بعد از نتایج انتخابات هستند کم نیستند . امروز شاهد آن هستیم که اعمال و رفتار برخی افراد که مردم را از خواسته قانونی خود بر حزر داشتند و به خاک و خون کشیدند آیا من و شما مقصران این حوادث نیستیم ، که سکوت کردیم ؟

اینجانب احمد راشدی عضو کمیته فناوری اطلاعات ، در خرداد 88 هستم . بعد از اعلام نتایج تاکنون با 3 کاندید معترض نامه نگاری کردم و قسمتی از تخلفات پیش آمده را بیان کردم و حتی برای سایتهای مختلف ایمیل کردم ولی دیدم جوابی نیامد و شاید بخاطر مسائل کشور بود که سکوت کردند و شاید ایمیل بدستشان نرسید و شایدهای دیگر .....

در تاریخ 30/4/1388 با نامه نگاری به مراجع بزرگ جهت حکم شرعی که اگر کسی مطالبه و یا خواسته ای داشته باشد و یا بخواهد افشا کند جرم است یا نه ؟ محارب با خداست ؟ ضربه زدن به دین و نظام ؟ و ...

که فقط مرحوم آیت الله منتظری (ره) و آیت الله صانعی جواب دادند و دیگر مراجع نمی دانم علت سکوتشان چه بود ؟

جواب این دو مرجع بدین شرح است:
جواب مرحوم آیت الله منتظری (ره) :
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=aad387628c&view=att&th=122ea8f824b2940f&attid=0.1&disp=inline&zw
جواب آیت الله صانعی :
بسمه تعالي
با عرض سلام؛

ج - چنانچه برايتان امكان داشته باشد و احتمال خطر جاني و مالي و... نمي دهيد و احتمال اثر مي دهيد مي توانيد موارد تخلف را به اطلاع مسئولين برگزاري انتخابات و ناظرين برسانيد ولي اگر احتمال تأثير نداشته باشد شرعا وظيفه اي ندارد فقط موارد را مستند به دفاتر كانديدهاي معترض برسانيد و بيش از اين وظيفه اي نداريد.

باز دیدم که مسئولین تاکید بر قانون دارند و بنده به عنوان یک شهروند عادی خواستار آن شدم که کدام قانون می تواند از من حمایت کند ؟ کدام دادگاه می تواند به خواسته من اهمیت دهد ؟ کدام مسئول حاضر است به حرفهای من گوش کند ؟

بنده دوباره به آقای احمدی نژاد نامه نوشتم که مسائل شهرم را اول انتقاد کردم که مصوبات سفر اولت هنوز اجرا نشده چه جوابی دارید ؟ و به جای این جنگ و جدل ها مگر مثل پرونده هسته ای که گفتی تمام شد این پرونده انتخابات هم گفتی تمام شد ولی چرا باز بر حرفهای بی پایه و اساس تکیه زدی ؟

به ایشان اعلام کردم آماده ام برای این بحران با توجه به اینکه من جوان هستم و می دانم نسل جوان چه می خواهد راهکارهایی بدهم که فضای آرام به جامعه برگردد و مدارکی که موجود است بر فضای اینترنت آنها را گذاشتم که برای مردم روشن کنیم و اگر تخلف شده که طبق قانون باید کنار رفت و اگر نشده مردم شما را به رسمیت می شناسند .

که دست اندرکاران سایتش با توجه به اینکه بارها این نامه را ارسال کردم مدعی بودند که فایل نرسیده که در آخر برایشان نوشتم چطور نامه هایی که در 4 سال گذشته مشکلات مردم بود می فرستادم می رسید و جوابشان در آخر بلا تکلیفی بود ، اکنون این نامه نمی رسد .

نامه بصورت سرگشاده بود برای چندین سایت هم ارسال کردم ولی منتشرش نکردند . دلیلش را نمی دانم و هنوز ماندم این چه قانونی است که حقوق ابتدایی من به عنوان شهروند پس کجاست ؟ من که خواستارم قانون اجرا بشه ، پس این قانون را به من نشان دهند ؟!

بنده نتیجه گرفتم این فرصت آخری است که نامه برای همه می نویسم . زمانی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در آن زمان اگر رادیوهای بی بی سی و آمریکا ، آلمان ، فرانسه ، اطلاعیه هایش را پخش نمی کردند ، مردم چطور متوجه می شدند ؟

چطور اول دوستان خوب ما بودند اکنون بیگانه ؟ نمی خواهم انحراف افکار عمومی را تشفیش کنم ولی واقعیت است که امروز نه رسانه و نه مکانی وجود دارد که خواسته ابتدایی ما از طریق قانون اجرا شود و آنهایی که مصاحبه با رسانه های خارج از کشور می کنند حق دارند .

که خود آقای احمدی نژاد بارها با خبرگزاری های مختلف از سی ان ان و خبرنگار آمریکایی که به تهران امده بود ، افشین قطبی با صدای آمریکا ، وکلای دادگستری با شبکه های مختلف ، البته هر انسانی آزاد است و حق دارد که با هرکسی ارتباط برقرار کند .

من به این دولت باز می گویم تا فرصت از دست نرفته و بحران روز به روز عمیق تر نشده فرصتی فراهم کنند که خواسته هایی ذیل من که بیشتر خواسته های مردم است طبق نامه های ارسالی گذشته عملی شود و در غیر اینصورت ناچارم با رسانه های خارج ارتباط برقرار کنم و فریادم را بزنم که جهان بشنود .

دولت از طریق قانون ، مکانی مشخص کند که در برابر ملتم آقایان دانشجو ، محصولی پاسخگوی مواردی که در انتخابات برگزار شد و هنوز بی پاسخ مانده جواب دهند .

موارد ذیل همه آنها را با اعضای کمیته فناوری اطلاعات شهرهای سراسر کشور چک کردم و همه چنین مواردی داشتند هر چند که آنها زیاد خبره نبودند ولی اطلاعاتی که به من دادند در طول 20 روز قبل از انتخابات موثر بود .

موارد عبارتند از :
1. دادن اطلاعات بانک ثبت شده رای دهندگان و چرا ساعت 4 دستور پاک کردنش را دادید ؟
2. استفاده همزمان کارت ملی و شناسنامه
3. نداشتن امنیت و ایجاد تخلف در سیستم نرم افزار
4. لوکال بودن و شبکه نبودن سیستم نرم افزار
5. چرا اینترنت پرسرعت بر خلاف انتخابات قبل دروز رای گیری استفاده نشد ؟
6. عمل نکردن به بخشنامه های رایانه ای
7. 45961 نفر کاربر که در بخشنامه تاکید شده بود باید اپراتور باشند و آشنایی با ویندوز و اینترنت ، که اکثریت وارد نبودند و فقط بخاطر مبلغ 580000 ریال بابت همکاری دریافت کنند .
8. نداشتن دانش فنی روسای حوزه و عوامل در خصوص رایانه و آشنایی با آن نرم افزار
9. این سیستم که در وزارت کشور نصب شد و در سراسر حوزه ها بصورت یکسان بود که اکنون در اختیار دارم و بر فضای اینترنت قرار دادم و هر کجا که بخواهید میایم و توضیح می دهم ، چرا با توجه به روز انتخابات در اردیبهشت 88 ، 3 الی 4 بار ویرایش و اعلام کردید سیستم نسخه نهایی است ولی باز هم همان سیستم اولی بود ، علتش چه بود ؟
10. قطعی و وصلی اینترنت در طول روز به خاطر سرعت کم اینترنت باعث شد که ازدهام جمعیت بشه ، بنده فرض را بر این می گیرم که سیستم امنیتش بالا بود چرا در زمانی که اینترنت وصل بود رای دهنده هم با شناسنامه می توانست رای دهد هم با کارت ملی ؟
11. چرا زمانی که اینترنت قطع می شد آن هم در حدود 2 ساعت و یا کاربری که فقط برای 580000 ریال آمده بود یادش می رفت حالت آنلاین را بزند ، رای دهنده از حوزه رای می رفت و در حوزه دیگر رای می داد ؟ که جای یک رای چندین رای می داد .
12. شما می گویید 85 درصد از مردم رای دادند ، میشه بفرمایید آقای مددی رییس مرکز آمار ایران در فروردین ماه 1388 در همایش استانداران کشور آمار واجدین شرایط را اعلام کرد 46 میلیون 400 هزار نفر و در 31 فروردین ریس ستاد انتخابات کشور آمار واجدین شرایط را 46میلیون 200 هزار نفر اعلام کرد ، اصلا 47 میلیون نفر ، چطور مردمی که آمدن پای صندوق رای آمدند اعلام کردید 40 میلیون نفر بودند ، آیا 40 تا 47 باقیمانده آن دسته که شرکت نکردند 15 درصد است ؟
13. می توانم این را بگویم که بخاطر قطع وصلی اینترنت و کندی سیستم نرم افزار که ساعت 4 بعدازظهر بخشنامه آمد و گفتید این رمز را بدهید به خاطر ازدهام جمعیت تا بانک اطلاعاتی پاک شود و اطلاعاتی که از ساعت اولیه رای ثبت کردید تا ساعت 4 بعد ازظهر در بانک وزارت کشور است و ما هم با وارد کردن رمز که من می دانستم پاک می شود و شما اطلاعاتی در وزارت کشور ندارید ، باز می گویم همان بانک را بدهید که مشخص شود آیا واجدین شرایط بودند رای دادند ، آیا رای تکراری نبود ، آیا شناسنامه مردگان استفاده نشد ؟ و آیاهای دیگر و موارد زیادی است که نمی شود در این نامه بگنجانم .

لذا خواهشمندم به دور از هرگونه حاشیه بیایید مکانی را مشخص کنید و برخی از مواردی که به آنها اشاره کردم برای ملت روشن کنید و این سیستم را روی اینترنت در اف تی پی شخصیم گذاشتم و هر کجا که بگویید آماده ام توضیح بدهم .

مگر شما نمی گفتید مهندس میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی تمام آن گزارشاتشان و آن 300 صفحه همه گفته هایشان بر استدلال گفته های نمایندگانشان است و محکمه پسند نیست من هم قبول می کنم و لی منی که سیستم کل انتخابات در دست دارم آیا باز هم این محمکه پسند نیست ؟ آیا باز هم دورغ است ؟ من که ماهها منتظر فرصت و قانون بودم و این آخرین فرصت است در غیر اینصورت دیگر فکر نکنم کسی بخواهد بگوید چرا با بیگانگان مصاحبه کردم و یا طراحی از قبل بود که به هیچ کدامشان اهمیت نمی دهم و حکم شرعی مراجع مورد قبولم را هم دریافت کردم .

با تشکر
احمد راشدی
خدمتگزار و کوچک تمامی هموطنانم
02/10/1388


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار